Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

02 Mei 2012

semalam 01|05|2012

Dear blog ,

Seriusly aku smpai tdo smlm pkul 1:30pg  pnya lah penat smpai aku xstudy smlm..2 pun haraokn kelas tmbhan pg smlm bio~~ smlm mak aku g shopping beli brang2 dapur..mak aku ajaq aku sbb aku nk beli spray moto..so aku kena ikut then aku beli...msa beli 2 aku trigt dkt S..xtau knpa..? aku memang xpandang llaki lain..aku tgok aku buat mcm xdak persaan..aku bayar rmai gila org dkt the store..jenuh aku beratur pjg..then aku bru p tesco beli barang sklh aku sikit...aku lepak sorang2 dkt tmpt jual bku2..mak dgn ayh aku p cari barang aku p kemudian..lps abs beli mcm 2..byr semua..mak aku ajq tgok wayang cita THE AVENGERS 2012...

Mmemang best gilaa pengakhiran cerita ni aku tgok 3D pnya...memang depan2 mata...hero2 heroin semua handsome2 tmbh lg ada Iron Man ohhhh...memang kuat bleh terbang sna sni..ada yg hero memanah 2 pun bleh than handsem jgk ^_^ usha lah sikit...org yg tgok wayang smlm 2 pun xsmpai satu panggung mula pkul 09:45mlm smpai 12tgh mlm xsilap aku..sbb aku pun tgh mamai..


aku berkenalan dgn Iron sejak aku trtgok crita dia dkt TV3 dlm pkul 10mlm mcm 2...nk sruh S jd Iron Man aku lah..bleh dia protect aku.. ((: skrg aku dh mula sibuk betul2 sibuk meeting sna sni..xlama lg aku kena p parit buntar sbyk 2kali...bulan ni jgk...suasana baru lg..dgn krtas keja bio homework sna sni..ahhh wktu tido pun kena ku korbankn ! seriusly memang penat dgn family dgn S dgn moto lg..memang xsempat..nk online lma2...blog dgn twitter memang aku xbleh tggal sbb entah la +_+

# dia syg aku , aku syg dia >_<

Tiada ulasan: