Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

31 Mei 2012

cendol...



Dear Blog,

Nama cuti sklh tp kena p sklh..alahai..baik xpyh cuti lgu 2..cuti xcuti pun tetap aku sibuk ja..kdg2 aku pun xtau apa yg aku sibukkan ni? td ada kuoir dkt dklh mula 08.40-12.00tgh hari..penat siot melalak smpai kering tekak aku..nasib sir belanja mkn! TQVM  sir..then baju sklh xhntr lg..tudung sklh xbua lg..hmmm lepas balik sklh beli cendol dkt S..dia dh pesan ptg smlm so kena jgk la belikn..aku text dia "ada mna ni?" tau xsmpai rmh baru dia reply!! aku nk kung-fu jgk la dia ni..bg free kang..hari ni mak mertua aku pkai bju merah dowhhhh...huhuhhuh!! cun lah makcik,ank mkcik hensem kn? 2 yg sya ngorat..tp aku perasan mak dia lambai dkt aku...tp mlas lah nk perasaan walaupun msa 2 aku sorang ja ada dkt situ dgn kwn aku..aku pikir 10kali cendol dh beli org yg nk cendol ni xdak plk..mcm mna aku nk hntr eh? PLANNING LIKE THIS..


  • MAK DIA > xbleh2 nnti mak dia ckp apa plk?
  • RMH DIA > lg xbleh nnti pkcik spana jirin dia 2 ketuk kpala aku!
  • KEDAI DIA > xbleh2 nnti ayh dia ckp aku prempuan apa plk..


S forgive me..i dont have choice..sya trpksa letak cendol 2 dlm raga moto awk..nnti awk mkn ok? penat tau sya beli..smpai msa nk letak 2 makcik 2 usha kwn sya..idea sya,tp yg letak 2 sya sruh kwn sya..sbb sya tgh drive moto..sya trpksa awk..sorry tau..sya belanja..sya syg dkt awk sbb 2 sya belii..mgkin cuma cara dia yg xkena..sya xdak pilihan lain sbb sya xnk susahkn org lain lg? ada la 2org dlm geng kuoir 2 trcerita psal awk..diorg comel sgt awk!! diorg mesra sgt dgn sya..pantang jumpa sya msti tegur!! diorg hormat sya mcm kakak diorg..sya suka kwn dgn diorg awk..dan diorg pun kwn dgn awk..but sya still xtau nma diorg..bdk prempuan 2 ckp.."hari 2 shahril ada jgk tnya mcm mna nk buat bntuk love?" THEN,bdk 2 ajar awk cara2nya..bdk 2 tnya "nk buat dkt spa ni?" awk jwb dlm fb "nk ngorat seseorg (':" tba2 bdk 2 tnya sya "akk kapel dgn shahril ka?" sya senyum ja.."berapa bulan dh kapel?" sya ckp "baru 6bulan" bdk 2 tgok sya.."ohh dri tahun lepas lh ni? tp hari 2 kami ada tnya dia xdak gf ke?" AWK JWB " xdak awk xsuka perempuan" sya yakin awk xsuka perempuan slain sya kn?? maafkn sya sbb tolak awk..bkn sya xnk terima cma hati sya tgh diprmainkn mcm 2 ja..sya tolak awk sbb awk llaki yg baik biarlah nnti sya trima awk..akhirnya sya beruntung sgt sbb dpt awk dlm hidup sya.. sya yakin awk jodoh sya..awk teman yg setia sya..kesetiaan sya tulus buat awk..sya xnk lyan llaki lain kecuali ats urusan trtentu shja..ok baiii

AWK TAHUKN ?


  • sya simpan perasaan suka utk brtahun2 tetapi perasaan cemburu maaf! memang sukar utk sya simpan.
  • sya mngaku dlu sya prnh sombong dgn awk tp seorg prempuan yg sombong 2 seorg ug setia tahu!
  • kdg2 bila sya menangis sya hnya tggu msa utk tido ^__^
  • sya mudah utk mngalirkn air mata klau sya ditinggalkn oleh org yg sya syg! awk lah 2..



#tgh hujan keadaan cuaca yg gelap!

Tiada ulasan: