Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

13 Mei 2012

Selamat Hari Ibu ,Makkk!


Dear Blog,

Firstly,aku nak ucapkan SELAMAT HARI IBU SEDUNIA (: fOR my mom,i love you so much..terima kasih  sbb lahikan akk ya! akk syg mak&akk syg family kita..mak jgn tingglkn kami semua tau..kami doakn mak panjang umur ,murah rezeki & semoga suatu hari nnti kita dpt pergi ke Makkah bersama2..insya-allah..Adk aku sudah balik asrama aku hntr petang td..ohhh sedihnya!! kawal perasaan mirra (: ceehhh,ayat kuat...after that aku p cari kedai jam tgn utk aku lahhh utk exam besok...susah xda jam time exam ni...simple ja xmahal mna pun...klau aku nk yg mahal mak aku ckp kena keja dulu baru boleh beli jam mahal2 (BONIA)
...ahaha,xpa mak nnti hntaran sruh family sebelah llaki belikan (; amacam ada cara? ahaha...melawak2....esok exam,,wish for me luck!! k baiii!

#NO.1 FOR ME >_<



Tiada ulasan: