Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

22 Mei 2012

buatku (:


Dear Blog ,

Alhamdulillah aku berjaya jwb semua paper kimia tnpa tinggal satu soalan! Hebat xaku? ahaha..gila xhebat semlm aku tdo 2pagi..aku dh tido kul 12 dlm 10minit then msj S masuk..ayoyo mula2 ngantuk bca msj dia hilang mngantuk aku..punya pjg brjela text dia dkt aku jenuh aku nk fhm..klau pendek text pendek sgt,,klau pjg..pjg sgt2..kali ni dia ckp pasal aku..aku first kpel dia..ohhh bgga skjp..dri mlm td smpai ptg ni asyik puji aku...aiii dh2 la 2..comey3..2 lah hobi dia memuji aku mengejek aku..aku ckp apa.."aku taylor swift dia.." lawak betul2..wktu 2 aku terus study kimia smpai 2pg..yg kwn aku plk pg2 p sklh jumpa dia dkt klas ckp "sam!! jom study sma2..aku bgun 3pg smta2 nk study kimia tau x?" ada aku kisah? ahaha..suka hati hg lah nk bgun pkui berapa pun..yg aku tau aku semangat jwb kimia sbb dh msj puas2 dgn S mlm td...ngantok skjp ja then mata aku celik..aku cita dkt S msa aku kpel dgn spupu zul..then S cita balik pasal aku...dia xngorat prempuan sbb aku? errr kdg 2 S ni mnyakitkn hati kdg2 sweet sgt...aii pening aku dibuatnya...ni tgh mrajuk jenuh aku nk memujuknya balik..time study add math..k baii blogger!


Tiada ulasan: