Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

25 Mei 2012

yeah,exam mid year exam abs


Dear Blog,

Yeahhh,,semua subject killer aku dh abs jwb..lepas 2minggu sekolah tinggal exam PJK and SIVIK..aceeehhh senang nya beb!! tp aku kena jgk baca buku utk pengetahuan nk skor A++ ahaha..minggu prtama cuti ada kelas tambahan,minggu kedua cuti ada klas kuaour..ahaha cuti mcm xcuti ja baik xpyh bg cuti..adesss laparnya xpa2 lg 5jam lg nk bukak posa..sabarrrr~~ lg pun byk keja aku nk buat hari ni esok nk wat lekk ja..2 pakwe no.2 tgh tggu dkt luar kena bg mndi...moto kesygan aku 2 lah..cuti ni nk buat moto pasang lampu baru...nk p tawaf kedai dlu...kowt lari bajet...abs aku...buku pun xbeli lg..baju sekolah xbuat lg..nk ka xnk..?

Tolong ingatkan aku..
Kisah kau tersedar..
Dengan saku penyeluk masa.ohhohhh.->aku nyanyi dkt dia..lalalal~~

Ohhh written in the stars..
A million miles away..                                   ->dia nyanyi balik dkt aku !

ku jatuh hati padamu bkn xnk mngaku
tp hati rsa malu..
senyummu mnawan,menawan~~~        ->aku nyanyi balik (':

then tau apa dia ckp.."betul ka?" aku tergelak then reply "btul,kau buat hatiku tertawan..untuk aku.."
ohh dia reply pnya cepat "YES.." nk trgelak aku..ok lah adk aku nk guna lappy plk kang majok xpsal2 ja..

# P/S: mak ubat shamira farina dh abs ni..i need it now..please send me to hospital to take the medicial? )':

Tiada ulasan: