Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

12 Mei 2012

FIND : you.



Dear Blog ,


Wanita suka menangis tetapi bukan tanda mereka lemah. 
Wanita menangis untuk mencari dan mendapatkan kembali kekuatan diri!


Kdg2 aku cuba utk kuat menempuhi hdp ini..tp kdg2 aku rsa mcm nk lari jauh2 drpd semua..aku rsa mcm terabai sgt msa aku nk pergi sklh 2 xbg p,bila aku stay sini buat aku mcm smpah plk..payah la..aku bkn rsa terkongkong aku rsa mcm sulit utk aku trima...untuk apa aku senyum pdahal kenyataannya aku sedihl..please! aku rsa mcm nk bunuh diri ja...tp aku tahu yg diri aku perlukn msa..aku dpt rsa separuh diri aku dh kecewa sbb sbuah harapan...skrg tgh hari aku rsa mcm nk keluar sorang2 tp aku xtahu nk pergi mna lg utk mncari ketenangan!! buat msa skrg fikiran aku serabut..aku rsa mcm xdak perasaan pun ada...xtau..apa yg aku haraakn xseindah apa yg aku dpt skrg,tp aku brsyukur..egokah aku?? aku xtahu..adk aku ckp mak aku nk psang air-cond dlm bilik...entahlah aku happy pun x..marah pun x...xrsa apa2 pun..mlm semlm S msj aku..aku reply lah dgn xdak peresaan..aku benci betul lah...dia mcm ada mod tp aku mcm xdak perasaan...serabut2!!  dia ckp psal jodoh dgn aku..aku ckp "xpa dgn sesiapa pun jodoh dia aku tetap doakn dia bahagia dgn seseorg 2.." dia ckp..."mcm nilah sproting!" aku xkn sporting dlm bnda2 mcm ni tp aku dh korban separuh hati aku utk org yg dia syg..aku xtau sapa..xpa aku bleh brsabar..kwn aku ckp "kumbang bkn seekor" memang betul tp aku xkenal dlm byk2 kumbang 2 yg mna trbaik..aku serius aku xmain2..last msj smlm dia ckp "iloveyou" aku ckp "gudnite,kbaii"....selalunya klau dia ckp mcm 2 msti aku blas mcm dia ckp...tp mlm smlm...entah lah aku terus tido...aku cuma nk apa yg aku rsa dia rsa..betapa sakitnya menangung sebuah keperitan ini...


# AKU XDAK PERASAAN .

Tiada ulasan: