Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

30 April 2012

Telah ku ukir wajahmu lama dalam hati aku ♥


Hati hatilah para wanita .. Lelaki rosak jika dia berubah orang bole terima ..
Tapi , perempuan rosak , jika dia berubah pon belom tentu ada yang menerima ..
Fahamilah setiap kata kataku .. Bukan tujuan untuk menghina :)

Dear Blog ,

ok,,erm...hari 2 aku ada ckp kowt psal aku msuk "mngarang esei anti-dadah" ...seriusly aku xsngka aku dpt tmpt ke-4...seriusly aku igt nma aku xkena...pg 2 msa ckgu tgh ckp..aku mmbebel dkt kwn aku..

"ceh2 sat g dia nk naik ats pentas ambik hadiah 2...pemenang2...ahaha"..tgh aku dok brgelak...nma aku trpggil "tmpt ke-4 shamira farina bt saarani dri klas 4ibnu sina!" 

memang gila baq hg...tba2 ja...trus aku bgun dn mncari laluan...semua tgok aku aihhh..malu lah cek...apa tgok2...aku jln buat dek...muka control ayu gitu ckgu ats pentas 2 ckp "tahniah!!" aku blas balik "terima kasihhh!!!" malu aku S tgok..dri aku bgun smpai aku duduk....heeeeee...xpa lah skali skla...ok skrg aku on the way nk masuk pidato...insya-allah..aku rsa aku dh xmalu utk brckp dpn org lain...i know i can!! be a good girl for every one..skrg ni alhamdulillah aku rsa hdp aku tenang sikit.. 

"cantik rim!!" thanks ok N...moto hg pun cntik lah!! aku buat ada colour sbb moto 2 dh 5tahun trmasuk thun ni...bosan asyik colour sma xadak keyakinan diri..biasalh dlm dunia ni ada suka kita ada yg x..
ada yg bg ckp "nohhh wrna pink?!" weh2...suka hati aku lah nk buat wrna apa pun..moto aku aku punya suka...la ni aku ada kcau moto hg ka? hisyyy ==" tok sah dok sibuk lain kali...yg S dok senyum dkt aku...ok fine kita snyum balik :) tdi aku chat dgn kwn S bdk form 3...aku tnya dia utk kpstian "spa yg spray rim k.mira?" dia jwb "diniey dgn S..me nk buat depa xbg"...kesian hg...xpa2 nnti aku kita semua spray sma2..sbb aku nk buat tyar depan plk...ahaha..biarlah hodoh ka cntik ka asalkan aku suka..

esok ada klas bio...ohh rjinnya akuu nk dtg...semangat weh!! ptg esok aku nk p jln2 p shopping..huh!! best2...lama aku xp jln2 taiping..

Buat jiran2 aku & .....

Ni  la sikap kebanyakan orang-orang kita..depan-depan punyalah baik pijak kuman pun tak mati..nak mati macam mana dah kuman tu kecik sangat..huhu..kalau bab-bab mengata orang,dialah champion..dasar mulut longkang..!! apa hg ingat hg tu bagus sangat?? Masing-masing punya cara hidup yang tersendiri,biarkanlah..yang hg sibuk-sibuk nak mengatur hidup orang tu pa hal?? cerminlah dulu kehidupan sendiri tah betul ke tidak..Cuba-cuba la bersangka baik dengan orang..tak payah la nak berburuk sangka sedangkan hg sendiri pun tak tahu keadaan sebenarnya nak main cakap lepas je..tahap kesabaran orang ada jugak batasnya..jangan hg fikir apa yang keluar dari mulut longkang tu tak mengguris perasaan orang..
#gua tak suka lihat lelaki berwajah jambu. Wajah sebegitu sememangnya minta kena tampar :p

Tiada ulasan: