Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

05 Mei 2012

Alhamdulillah (:


Dear Blog ,

 I will love you until we walk together hand in hand towards the gates of jannah , insya-allah .

Seriusly , hari ni penat sgt2 rsa mcm nk tdo ja dgn lptop ni mata pun dh nk pejam aku xkira aku nk update 

jgk mlm ni..sbelum 2 thanks a lof for S and also his friends CAUSE sudi dtg rmh aku utk mkn laksa buatan 

mak aku..ahaha..akim dgn diniey memang kuat mkn gila,zul dgn S kalah baru sepinggan dh kata 

kenyang..ohh sembang kata kuat mkn..tepat kul 6ptg S and the geng dtg 4orang ja pun..aku ajak dia 

masuk..then malu2 plk dh dont worry ada mak dgn adk bkn kita dua ja pun..so hari ni aku habiskn msa 

aku dgn brmain congkak..aku VS dgn mak aku..aku memang,mak aku pun memang!! yeahhh..so far td

aku layan diaorg mkn aku xjoin skli , sbb aku malu mkn dpn org..jujur aku ckp..then nk dkt pkul 7ptg 

mcm 2 diaorg nk blik..msa aku brdiri tgok depa main moto S brdiri rpat sikit sebelah aku..nsib baik 

trcium...adessss~~ mintak dijauhkn..ok dia ckp "byeeeee <3"  aku trkejut!! aku reply "ha bye2.." 

sebenarnya aku dh temui satu jwpan yg aku tggu drpd seorg llaki iaitu "klau ada jodoh sya nk buat awk 

bkal isteri sya nnti " ya allah saat 2 aku menangis aku xsgka dia betul2 serius dgn aku..dia bkn cinta 

prtama aku tp dialah llaki yg prtama brkata mcm 2..dgn itu dia bkn calang2 llaki yg sma sprti org lain..
COUPLE HARAM apabila niat untuk memperlakukan maksiat semata2..
 COUPLE itu menjadi HALAL apabila dengan niat ingin memperisterikan dia - @nadeamaniss

Aku bkn galak nk menikah ok tp dia ialah future husband utk msa akn dtg..aku nk belajar betul2 dan 

dh pasang byk cita2 utk dia..i wanna be the best for you forever , andai kata aku trpisah sementara

 dgn dia pda wktu skrg..aku redha..aku prcaya pda jodoh aku...dia akn setia menunggu aku..dan aku 

msa utk  aku belajar trlalu lma (: mak aku pun dh nk mula tnya psal kwn2 llaki aku dan brminat utk tahu 

spa yg llaki yg betul2 sygkn aku smpai sanggup tlong buat moto 2..one day , i will tell to my mum 

"ilovehersomuch"..memang dlu aku prnh tersalah buat pilihan tp alhamdulillah msih ada msa utk aku

 prbetulkn niat aku..allah sedarkn aku drpd lena seorg llaki yg aku pandang handsem rupanya2..hnya 

Tuhan yg tahu..but S ni handsem jgk apa? dlm hati dia 2..aku yakin one day dia dpt bimbing aku..dlm 

dunia ni kita nk cari llaki yg main2 mudah ja,tp klau nk cri llaki yg sungguh2 serius memang susahh..

Jd klau dh jumpa kita kenalh pndai hrgai walaupun kdg2 kita trpksa biarkn hati kita sndiri terluka..


# could you stop and take a look at me now ? - say S
   i reply - "when your standing right in front of me (:

Tiada ulasan: