Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

21 Mei 2012

because of YOU !


Dear Blog ,

Ptg smlm aku keluar p penang..famili aku & famili ngah aku memang best sgt..jln2 petang ahad depa buat photoshoot..gmbr aku sikit ja..xbyk pun sbb aku byk duk tgok ombak wanna see some pic..wait ya..igt xpetang semlm? kn aku ada ckp sma ada aku truskn dgn dia atau stop so the answer is "wa sayang sama lu!!"
aku naik jambatan p.pinang tp aku naik ferri...waahhh syok memang syookk..angin memang kuat amat! dh 2 ada bdk2 sklh lain..depa duk dkt bwh..eceehhh apa tgok2.. gatai mata 2..smbil2 jln2 penang aku msj dgn S..aku igt dia xsyg aku,dia dh ada org lain..tp xoooo..dia tetap dgn aku cuma dia sibuk sgt dgn kedai dia smpai kdg2 dia tension sgt dia mngadu dkt aku smlm..aku pujuk dia..klau nk mintak tolong apa2 ckp ja..aku sedia bntu sbb dia pun byk tolong aku..aku cita apa yg aku mimpi psal dia..dia ckp "mgkin suatu hri nnti akn jd mcm 2 ajal bkn ditgn kita.." aku debat blik.."betul tp mntk dijauhknlah..biarlah mati dijln allah bkn dijln raya?" sekali dia reply "hmmm ya la..nk shidup smati boleh?" adess ni aku lemah.."insyaALLAH..ok nnti klau awk dh halal buat sya kita bleh shidup semati? apa pun yg trjd sya setia dgn awk..lain2 dia ckp dia cintakn aku dia xnk org lain kacau aku..bla2...kami sembang...malas wa nk taip..dia ckp dia sygkn aku dia xkn tinggalkn aku..yeahhh..!! and the msj "aku jnji dgn dia & dia jnji dgn aku" ohh tuhan...!! wktu 2 aku trtdo smpai hanfon aku bateri pun kONGGG!! pg td sblum p sklh baru aku reply.."aku jnji!" 

***BYK KENANGAN YG TRCIPTA..

THIS IS ME.LAUT NI MMPU MMBUAT AKU MNGELAMAUN.
FORGOT ABOUT EXAM..

I LOVE YOU S,I LOVE YOU SO MUCH ! THEY KNOW.

HELLO PENANG!! I VISIT 2TIME NI.REMEMBER ME?

OK AKU XTAU 2 APA..TP MAT REMPIT BYK DKT SINI.

LAUT YG TENANG TP XSETENANG HATI AKU.

OK BYE PENANG NEXT TIME IM COME AGAIN!

#sya yakin sya memang sygkn awk dan sya akn cintakn awk..percayalah!

Tiada ulasan: