Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

15 Mei 2012

Exam n i gonna miss u


Dear Blog,

Semalam igt nk updates tp xtau nk story pasai apa...how about my exam ya? ohhh naik pening otak aku nk jwb exam...kertas2 bm dgn bi byk siot kena tulis mula pkul 11:40 smpai 2:00..karangan BI 305words...xcukup msa td...psailah...yg xbleh blah 2 2hari exam aku xsempat nk tdo..esok hari guru...yeahhhh!! bleh snap gmbr dkt sklh dgn kwn tmbh lg dgn S lg aku mau...kenangan beb!! then esok nk study group sikit psai biologi...sbb hari khamis ny bio...skjap kn msa brlalu...bio kertas 1,2,3...lg lah aku pening kepala..nasib aku duk belakang skali bwh kipas...wahh bleh buat syokkk..kena angin...tp pantang aku bila elektrik dkt klas aku 2 xda memang aku hangat siottt..dh la 2hari xtrjumpa s,2hari xmsj,huwwwAAAAA!! S,,msj lah aku mlm ni...sblum exam hari 2 aku ada wish 'GUDLUCK' dkt S dgn adk agkt aku....huhu tp depa xreply...wehehhh xigtkh aku ,mcm aku igt dkt hg pa ni...psai abg agkt aku 2 dia mrajuk tp aku lebih suka xpujuk...mlasss ahahhh....k baaiii time 2 solat mgrib..wish me luckk in next day (:

Tiada ulasan: