Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

29 Mei 2012

actually im crying now..


Dear Blog,

Blog buruk aku ni xlama lg bakal dilupuskan..mna ada yg sudi singgah mna ada org yg sudi baca kisah aku ni..aku bkn artis,aku bkn pnnyanyi,aku bkn popular dan aku bkn spa2..aku sedar bnda 2..hari ni tlah ditetapkan bahawasanya ustazah aku telah brhenti brkhidmat dia sklh aku..ustzah adira!! kami semua syg ustazah..prkenalan yg sekajap slama 4bulan telah meninggalkn sebuah kenangan yg trindah..lepas ni xdak senda gurau dri ustzah senyum ustazah...apatah lg bayangan ustazah..maafkn kami klau kami semua ada mnyakitkan hati ustazah..kami xdak niat nk buat ustazah kecewa ataupun ustazah sedih..akhirnya kita xsempat jgk nk keluar date sma2 kn? padahal 2 la harapan sya dpt keluar dgn ustazah trcinta...lepas ni semua dh xda..yg ada hnya sebuah kenangan utk kita igt brsama2..malam ni sya menangis sbb tringatkn ustazah trus sya ambil wuduk..sya doakn utk ustazah..supaya kita dpt diprtemukn lg..mna kami nk cri ustazah lg?? kami memang xsanggup nk ckp sbuah prkataan yg begitu mgguris hati iaitu "SELAMAT TINGGAL!!!" 
aku kea stop dkt sini sbb aku dh xtahan menaip dgn iringan air mata..k baii

Tiada ulasan: