Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

27 Mei 2012

Apa yg aku buat hari ni erk?


Dear Blog,

Hari ni hari ahad kan? Alolo nk buat apa erk,skrg aku tgh open youtube tgok gaya fashion baru utk spa aku buat semua..ahaha the best thing utk org2 yg aku syg..aku bkn mgharapkn sebuah pujian tp cukuplah syg aku apa adanya..bkn selalu cuti sklh dh mula ramai yg balik kmpung but rasanya not me sbb cuti memang aku bz buat apa plk cuti2 ni mirra.?
  • KELAS TAMBAHAN
  • HOMEWORK 100% DONE
  • VISIT MALAYSIA
  • SCHOOL KUAOUR
  • MOTO MODIFIED
  • KEMAS RMH
  • VISIT TOK WAN
  • CARI 'NEW HIJAB '
Then cuti ni mak aku ckp dia nk buat rmh plk..jenuh aku org xkenai buat rmh..nasib ada kuaour dkt sklh..
lagi pun abe S aku sibuk dgn kedai plk dh...xdate lah alamatnya weh!! semlm aku tido pkul 1pg..syok lyan cerekarama:peluang kedua..kisah suami isteri yg tertukar jasad..ahaha..bila aku tgok crita 2, aku trbayang S..'ohhh gatai2' bak kata kwn aku!..memang aku gelak sorang2 sbb famili aku semua dh dibuai tido,aku ja..then lps abs 2 kemas rak buku yg brtimbun2...arggghhh rimas tgok bersepah! lepas kemas aku wish "gudnite" dkt dia baru tido...zzzzzzzzzzzzzzzzz,k baii

Tiada ulasan: