Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

10 Mei 2012

a broken heart ):


Dear Blog,

Semalam aku malas nk updates sbb xdak cerita,aku pun xtau nk cerita tentang apa..tp hari ini ada cerita yg begitu menghancurkn hati dan perasaan aku.sebelum itu aku nak berdoa "Ya allah berikanlah aku kekuatan utk menempuhi hdp ini..aku sedang menerima apa yang sedang berlaku,aku redha kehilangan org yg aku syg..tp ya allah sentiasalah disisi aku...sbb hati aku betul2 dh hncur berkecai!" aku taip dengan brteman air mata yg mmbasahi pipi tnpa aku mengelapnya sndiri.. T___T ustazah aku nk tinggalkn sklh aku dh..aku salam aku cium dia..ustazah jgn tinggalkn kami..kami semua syg ustazah..anyway smpat jgk aku bergmbr dgn ustazah mcm2 posing...best betul nnti ustazah msuk fb tau..! syg ustazah..(sebelum p toilet)

Seperti biasa aku dgn kwn aku hazirah p toilet blok D..msa aku lalu dkt tangga xdak bdk S ok fine mgkin dia tgh belajar..aku jlan menerusi tangga toilet utk balik ke klas tp msa nk dekat turun tangga blok D itu sesuatu yg xaku sgka telah brlaku..aku terkejut lalu aku brhentikn kaki dan mata aku trtumpu pda shahril..awk spa dia 2?? yg sedang memegang lengan bdk perempuan itu..ya allah aku rsa hati aku hancur sgt..aku bkn dgr cerita drpd org tp aku nmpk dgn mata kepala aku sndiri brsaksikn kwn aku..kwn aku pun nmpk bnda yg sma..bdk itu gelak gedik dpn S..yg ada dkt situ kwn S dua org..yg seorg ckp "Abislah weh!!" msa 2 S blum perasan lg..dia nmpk aku baru baru dia lepaskn lengan bdk prempuan bdk 2..kwn2 dia termasuk dia semua tgok aku...aku rsa mrh aku xbleh kawal aku xnk dgr apa2 lg sbb klau aku tggu memang ada org kena maki ckup2...so utk kawal aku balik ke klas dgn satu seribu kesedihan...dia mnjerit ckp dkt kwn aku "sepupu ja!!" sebelum 2..aku tinggal hazirah yg jln pelan2 dkt belakang..aku ckp "jom lah weh makin lma aku duk sni makin panas!!!!!!!" memang kuat aku ckp dan aku psti kwn S termasuk dia dgr apa yg aku ckp..aku xkenal bdk perempuan 2..tp yg psti form 2/form 1..aku akn CARI..aku xpeduli...aku nk settle bnda ni dgn S dan bdk perempuan 2..tujuan aku bkn nk gaduh cuma aku nk pulangkn S dkt dia...utk S sya nk pulangkn balik cinta awk ): sya mintak maaf byk2...tp betul sya xmampu...sya xkuat awk..smpai hati awk buat sya mcm ni...jujur sya ckp sya cinta awk krna allah telah cipta perasaan ini utk awk SEORANG! tp apa balasan awk utk saya..bkn skli awk buat sya mcm ini dh byk kali..awk kena igt slagi sya masih brnafas sayangilah sya seikhlas hati awk..nnti klau sya xda awk nk ke syg bdk perempuan itu..? awk jgn risau sya cuba utk kuatkn semangat...sya kuat!!! smpai tiap kali sya ketawa air mata sya mngalir...awk sya sedia undur diri...awk pergilah bersma bdk itu...sya cuma nk awk tahu syg sya xpernh hilang utk awk..dan cinta sya hnya utk awk...sya xperduli walaupun ada org nk gnti awk...sya xnk...sya xmmpu lg utk itu..maaf...klau ada jodoh sya xnk cari biarlah smpai tua sya xkawen xpa...skrg handfon aku teroff sbb bateri kong..aku cas tp xon...biarlah nnti klau aku rsa dh ok baru aku on balik lgipun miggu depan exam..satu demi saru dugaan hidup ini akuu cuba tempuh..sebenarnya aku prlukan bahu utk aku menangis tp no ones utk msa skrg..smlm kita msj ibu awk dh thu psal kita kn..nnti kalau sya prgi dri hidup awk..apa awk nk ckp dkt ibu? mcm mna dgn exam dan study awk lepas sya xada lg disisi awk?? sya harap bdk prempuan itu 2kali ganda lebih baik,drpd sya...dia memang cantik awk...sya tgok td..better awk kenalkn dia kpd ibu awk..awk..jgn cari sya lg..klau besok jasad sya xlg brnyawa...tndanya sya pergi dlu..sya mintak maaf..awk jga diri...bwa moto jgn laju2..klau awk ckp dia hnya sepupu knpa awk harus pegang lengan dia...dia suka awk 2..sya dpt rsa sbb sya seorg perempuan..(':



#MYLOVESTILLFORYOUS

Tiada ulasan: