Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

16 Mei 2012

SELAMAT HARI GURU 2012

Dear Blog ,

Hari ni smbutan hari guru..syok lah jgk xbelajar..tp esok nahhh ambik kau BIOLOGI 1,2,3..pnya byk kertas dlm satu hari 2..aku buat lex jap..tp td kn Abe S aku xdtg agk sedih sikit sbb aku rindu gila dkt dia..Igt nk ambik gmbr dgn dia but dia plk xdtg,aku tnya kwn rapat..kwn dia ckp dia sakit kaki main bola ptg semlm..adesss mlm td aku mimpi S...aku sebut2 nma dia..nasib mak aku xtnya bdk mna S 2 ..yg mlm td hg dok sebut2..? tdk malu aku..this some picture..ada byk lg tp mlas upload nk simpan buat kenangan..yg penting aku syg sklh aku....aku dpt bunga td dri friend aku bkn bf ok?! kami kwn tp nmpk dia mcm syok dkt aku...come lahhh beb kita kwn smpai bila2 kn..apapun tiada siapa dpt gnti tmpt S aku FULLSTOP

***AKU HIDUP DLM SETIAP KENANGAN,YG AKU XPRNH CUBA UTK LUPAKNNYA (:

_
ELIA-----UMI KALSOM-----AKU
at kantin sekolah (:

di padang sekolah (: usha llaki main bola.Abe S xdak dulu msa kami form 3 S datang main bola..
aku igt ohh sbb msa 2 mata aku betul2 usha dia,,syooknya msa form 3 ):

Yg pakai baju kuning naik basikal 2 ckgu Add Math aku...yeahhh,,cepat ckgu!!

#Perempuan ni dia memang suka bercerita tentang Bf dia dekat kawan-kawan dia.
Tak kira lah ada problem dengan Bf atau untuk suka suka dia.

Tiada ulasan: