Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

08 Mei 2012

Aku cuba untuk senyum (':


Dear Blog ,

Allhamdulillah cerpen aku dah siap 100% tinggal nak dibaca lagi ^_^ aku tak ada masalah dgn S syukur sbb aku malas nk gaduh2..tp nnti klau ada msa aku nk msj dia tnya psai apa dia dh buat dkt sklh..dia mrh kwn dia sbb bg tau yg dia ada buat salah dan pastinya aku akn memarahinya balik utk kebaikan (': dia protect aku aku kena jaga and tgok2 kan dia..skrg aku tgh belakon depan famili aku mcm org tak ada perasaan..dekat sekolah tadi msa aku kena maki dengan cikgu kaunseling seiusly msa aku tgh buat krja sklh sebenarnya aku tgh tahan air mata aku drpd jatuh..hancur hati aku lagi aku kena mrh sbb xdtg lontar peluruh..hello kalau aku main pun bukan bleh jd juara..harap ja ckgu kaunseling tp mulut................................................ahhahh aku memanng tengah begang dgn msalah famili lg..punca dia sorng ja sbb kwn aku trlepas cakap nama aku..seriusly memang teruk aku kena maki depan ckgu dgn kwn aku 2..sakit hati gila dengar satu per satu ayt dia..sampai hati hg kwn buat aku mcm ni..then ckgu 2 p klinik nasib sempat habiskan krja latihan fizik aku..aku kemas barang2 aku ckgu dgn kwn2 aku tgok depan tahan aku tp aku xperduli sbb aku xbleh bendung air mata aku td..ckgu yg tgok aku kena 2 dia ckap "Kesian Shamira"..yes kwn hg hnya mmpu melafazkan kata maaf tp aku yang rsa makian 2..dan jalan yg terbaik aku tgh tggu maksu aku balik bulan 6 ni,,aku nak pindah sekolah atau duk sabah..aku rsa mcm xkuat utk sklh dkt sni lg..nasib baik ckgu Rauf nasihatkn aku spya jgn menangis lg msa itu aku menangis ats bahu nisyak...aku menangis sungguh2 apa yg aku pendam slama ni..terima ksih ckgu,cikgu dh byk tlong sya..msa sya histeria,msa sya jatuh moto..smpai ckgu ckp klau ada apa2 mslh cerita ja dkt cikgu...ckgulah ckgu sejarah paling best...tp kdg2 sya jd blur dan mngantuk time ckgu..mcm2 kenangan aku xrela dgn mslh famili lg..aku dalam perancangan nk buat pemindahan semua....lepas ni mgkin aku tinggalkn semua termasuk S...aku hnya merancang Allah yang menentukan,insya-ALLAH (':

UNTUK Sssssss,

Kalau saya ditakdirkan pindah awk sya mintak maaf sgt2..sya terpksa tinggalkan org2 yang saya sya syg..awak jaga diri baik2 jadi ank yg baik..sya tahu awk boleh gembira tnpa disisi awk...untuk melihat awk ketawa,senyum dan ejekan awk trhadap sya (': alhamdulillah sya gembira brsama awk slama ni..sya xprnh lupa semua tentang awk..pertemua prtama kita muka sombong awk..dgn malu mengalahkn prempuan tp skrg awk berani..awk dh mula senyum,awk dh mula rajin utk belajar..sya prcaya awk..awk protect sya dgn cara yg baik..terima kasih...sya nk sepanjang sya hidup sya dgn awk...walaupun sya tahu ada org cuba mngorat sya tp percayalah hati dan cinta sya hanya pd Allah dan awk..jgn sedih ok..

UNTUK KWN2,

Nnti msti kelas 2 sunyi tnpa syemmm/sam..kita kena terus berjuang selagi kita masih hidup..aku syg sgt hg pa..terima kasih sbb jd kwn aku tau..walaupun mcm ragam dlm kelas kita 2..tp aku still buat bodoh sbb aku malas nk ambik tau..aku penat..kdg2 bila aku demam aku suka tido dlm klas smbil bukak kasut..dan hg pa tau jgk aku akn bising bila elektrik xdak..aku brnyanyi time hujan...aku bergosip bila aku rsa mulai bosan!
hg pa xsygkn aku sbb 2 aku nk pergi..xpa lah aku tahu aku spa..hg pa suka kutuk2 aku bnda kecik2 ni tmbh2 lg bila time melawak yg mnyakitkn hati..dan suatu saat nnti aku akn tinggalkn hg pa jgk (':

# S E L A M A T  T I N G G A L , S E M U A ^_^

Tiada ulasan: