Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

31 Disember 2011

tawaran ke teknik (:


Tiada siapa yang paling pandai dan paling bodoh di dunia ini kerana setiap yang pandai itu boleh menjadi bodoh dan setiap yang bodoh itu boleh menjadi pandai (:

Hari ny aku rasa bahagia sgt2..firstly,terima kasih utk family & mak ngah sbb bawak kita semua makan angin,haha..bersyukur sgt ada family mcm ny (: secondly..sbb aku dpt tawaran g teknik.. ((:
lagi aku suka!! setiap yg jd 2 ada hikmah,,dan brsbb..Tuhan dh aturkn prjalanan hdup kita..rancangan Tuhan memang terbaik utk kita semua,,setiap hari aku mulai belajar erti hidup ny.. syukur kerna aku masih brnafas lg smpai skrg (: aku trsgt trkejut apabila aku semak borang teknik aku scara online..tgok2 hasilnya dpt!! serius aku xsangka!! aku igt xdpt..sbb dh byk kali aku cek tp xda keputusan..td sblum aku blogwalking..aku sja gedik2 baca entry hot dkt dashbord..than mata aku terpandang dkt tajuk :-

Keputusan Permohonan Kemasukan Ke Kolej Vokasional, Sekolah Menengah Teknik dan Vokasional 2012

ohh baru nk umum kowt..dgn brdebar2 aku buka..(mintak2lah dpt!) tgok bnda 2 ckp
                         
                                   Tahniah! Permohonan Anda Telah Berjaya

huh!!! memang terbaiklah..aku igtkn aku sedang bermimpi..last2 smbil baca,,aku melompat..yesSSSSS!!!!
akhirnya..aku dpt dkt Teknik Taiping (: nasib baik dkt mak plk bg (:
rsa brbunga2 hati..owwww,,aku dh siap azam aku utk 2012.. 
nk tgok ka?? xpyhlah..bdk2 lg..biasa lah 2..bkn azam aku masok sklh baru,cari pkwe baru..
serius x,,xprnh trpikir lgsung! aku pegi ats sbb aku nk belajar..aku setia lah weh!!
nntilah erk aku post gmbr azam aku 2..aku tulis dkt kertas..dh tgkap gmbr just mlas nk bwk masok lptop lg..

so jawapan aku..aku TERIMA TAWARAN 2..bidang BINAAN BANGUNAN!!
cehhhh,,aku nk bina mcm2..klau bleh aku nk bina banglo utk family akuu..haha..
sebelum ny aku isi borang brtulis "SMV MANJUNG"
borang online "SMV PULAU LANGKAWI"
last2 minute aku isi seminggu sblom result keluar "SMT TAIPING"
rezeki Allah nk bg kn..jika ny yg trbaik utk aku ,,aku terima ya,allah (:
walaupown result aku xlah ok sgt,,tp ok lah sbb LULUS kn..alhamdulillah byk2..
so im ready for SPM 2013!!!!
subject aku ambik masa 2 mgkinlah dlm SEPULUH SUBJECT!!
10A+ INSYA-ALLAH!!
anyway,,taniah buat spa yg dpt jgk!! doakn yg trbaik utk aku..
k lah aku nk tdo esok nk p holiday..so happy holiday time!!!!!!!!

# utk insan tersyg,,walaupown kemana aku pergi ,,aku tetap simpan hg dlm hati!!

Tiada ulasan: