Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

10 Disember 2011

sorry , im not single

aku pelik la dgn llaki dlm fb ny..bkn semua..kbykkn yg friend aku suka mntak no.fon??
mcm ny ! trkejut aku..amboi gatai noh...

tak cukup 2 ada yg request relationship dgn aku..memang mcm shittt!! dy igt aku ank patung apa? senang nk mntk..bleh blah..aku xkenal hg...kita xprnh jumpa pown kn..p mntk dkt org lain..aku block sat g sia2 ja..

tolong la aku buat relationship dgn patner aku sat g..time bila aku xlyan jd mcm ny..s***l la puih! geram aku tgok..nk ja aku delete fb ny..suka ugut2 org..so , drpd mulut aku ny mngata dy..baik aku block..right? dosa xdpt , tenaga xbazirkn.. ^-^


ny datuk aku..dy pggil aku cucu dy..haha pda hal umo kami sama..lagi pown dy dh tau aku dh brpunya..smpai brdoa 'semoga brkekalan , amin ' bagus betul datuk aku ny...tp aku xdak nenek sbb datuk aku masih solo..haha..jgn mrh atuk nnti cepat tua , xsempat nk cri nenek...


# nnti datuk cri nenek ok...

Tiada ulasan: