Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

12 Disember 2011

Ruang dan Masa .


ya , aku perlukn dua bnda 2 skrg ny..untuk aku menerima semua 2..bg la aku ruang utk tenangkn keadaan aku skrg..bg aku masa utk terima keadaan..sbb aku still igt kenangan 2..aku xbleh lupa walau sesaat..bkn aku nk buang kenangan 2 , tp tiap kali aku tringat aku jd xtentu arh..seolah kenangan 2 brulang balik , tp kenyataannya..xdak apa yg brlaku cuma aku ?! dgn dunia aku .
nk ckp aku gila ?? trpulang..tp itulh keadaan aku skrg..tiada siapa tahu disebalik senyuman aku..esok dy nk fly to sabah..minggu depan result aku nk keluar..aku takut!!! aku brdoa semoga keputusan aku lulus dgn cemerlang..mggu ny aku xberapa :(( tiap2 mlm nangis ! bygkn aku bukak lagu sedih than sambil taip catatan ny brsama air mata..
smlm abg agkt aku call tnya knpa dgn aku..dy suruh aku ckp sbb apa aku jd mcm skrg..
aku cerita semuanya..than dy ckp..sabar byk2..nasihat dy pjg lebar..aku bkn fhm sgt pown..cuma tadah telinga..apa2 pown terima kasih abg ! org lain bleh dgr cerita aku , tp dy org xrsa mcm mna aku rsa..
dh byk kali aku rsa kehilangan seseorg yg mmbuat aku ketawa..lps ny aku xtau la..spa nk buat aku trsenyum , ketawa ,....klau senyuman dan ketawa aku pura2 2 selalu aku buat..org yg xperasan..tp klau yg tgok mata aku..dy akn tnya..'ada mslh cita dkt aku ok ;)' - say my best friend .


msa 2 brlalu dgn cepat sgt2..sedar xsedar dh pertengahan bulan 12..thun depan aku form 4..ya allah , cepat sgt msa brlalu..mgkin masa 2 aku dh bleh terima..mgkin rsa sunyi 2 ada setiap masa dan brulang kmbali kenangan yg lalu..selalunya aku putus cinta xprnh rsa mcm ny..serius!! masa aku nk dekat ambik pmr..aku ada mslh..acu aku yg tau..dy cerita balik mcm mna mslh 2 dtg..tiba2 air mata aku mngalir..acu aku tgok..than dy peluk aku..! dy suruh aku kuatkn semangat..dy bg tisu..trima kasih ^-^
tp skrg aku nangis xdak spa peluk xdak spa bg tisu..
'peluk diri sndiri , ambik tisu sndiri'
trima kasih sbb bg pjm bahu utk akk menangis. klau xjd semua 2 akk xtau apa dh jd dkt akk skrg .

td mak aku ajaq aku keluaq g rmh mak ngah dkt sgt dgn rmh acu aku..jln yg sma..aku ckp..'xnk'
mak aku fhm , aku ambik keputusan aku nk duk rmh habiskn masa dpn lptop..skrg ny la teman aku..nk bca novel aku dh xdak mood..bf aku plk..entah sibuk kowt..aku xnk kacau dy..aku xnk tau yg keadaan aku skrg..walaupown kata2 dy pg td agk mmbuat aku 'sensitif'..xpa aku fhm ,ok aku nk main game..aku dh xsanggop nk nangis..

# pray for me .

Tiada ulasan: