Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

23 Disember 2011

my result pmr !


Apa2 pown , trima kasih ya allah sbb dh makbulkn prmintaan aku iaitu :- aku bkn bdk pndai nk target 8A , just target LULUS , syukur ya allah..sbb aku diberi kesempatan ini utk lulus..aku jnji aku akn belajar betul2 xmau main2 dh..aku xkn kecewakn family aku lg..utk SPM aku akn brperang betoi2..senorok mak aku tgok bdk2 8A 2..tp aku..erm , dh lah 2 bnda dh jd apa bleh buat , jnji lulus..yes!! second time , aku pegi sklh sbb tgok2 result ada dkt ats meja..tgok dulu lulus ka gagal...yeah!! tp stiap aku online msti tnya soalan ny WAJIB !!
"dapat berapa A?"

hg ny kan aku bg penampaq sat g..jgn tnya knpa..hisy..stop talking about my result!! tok sah jd penyibuk hal org..selama ny hg xprnah tnya apa2, tba2 tnya berapa A..aku xmau layan org mcm ny..aku brsyukur dgn apa yg aku dpt..mgkin ny yg trbaik buat aku..aku terima dgn satu senyuman ^-^  haha , semlm maksu aku yg dkt SABAH 2 merajuk aku xbg tau result..jgn lol merajuk..xdak top-up lah..td baru p beli , alang2 dh beli 'kit kat' dkt adk kesygan aku ny..haha , than tiba2 sebelum solot zohor semlm aku menangis..knpa mirra?? entah , aku xdak jawapan..tp bila trigt dgn result , dgn apa dh jd , dgn si dia skali..air mata aku xbleh tahan..dy 2 bila dh dpt result semua dy lupa :(( igt nk jumpa smlm..tp mcm apa lg..hisy , aku sabaq ja..begang sikit! than petang 2 jgk aku call maksu aku..lama jgk aku sembang...sbb aku rindu!!!!!!!!!!! maksu aku ckp ok lah 2 akk asalkn xgagal , kira brsyukur lah 2 :)) ok , akk tau acu , akk pown brsyukur sgt sbb dh lulus..amin!! than aku ckp lah msa abh call td tnya berapa A?? than aku ckp..xsmpat 5saat ayh aku tamatkn talian..abh akk mntk maaf!

aku cita dkt mksu aku tba2 aku trmenangis..dlm esakkn..mksu aku pujuk!! still mcm dulu :)) syg acu!!
than pksu aku plk ckp 'relexlah akk , dh jgn nk sedih2..(dy cerita time dy ambik PMR)..'aku gelak..haha..kn dh xsedih dh..'jgn la nangis ,,acu tiap2 mlm nangis sbb rindu dkt korang..'mgkin rezeki aku smpai dkt sini..^-^


# im still enjoy my holiday ..

Tiada ulasan: