Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

29 Disember 2011

aku reply text ex aku !


aduh,,ruginya aku xkeluar dgn family aku td,,td g keluar..dh la xda sarapan pg..so kena lah tuggu mak aku balik bwak nasi kandaq,,favourite 2,,ayam msak merah dy manis..pehhhh,,lapar2..skrg aku rsa mcm nk trtdo..mklumlah tdo lewat bangkit awal..xsakit mata aku ny..dh la aku lama xmkn ubt,,mcm2 bleh jd,,tp aku buat dont know..klau igt mkn, klau x..mlas nk mkn.. 

msa aku tgh kemas bilik,,ada text masuk..spa plk lah nk mcj aku pg ny..baru top-up semlm..tggl berapa lg ny..klau pkwe aku tau..abs aku..? xlah kn aku dgn ex aku ny kwn ja..xdak apa2 special pown..
aku bkn apa..tp aku kesian tgok ex aku ny..dh lah xdak ayh..just ada emak ja..aku xnk tgok dy sedih2..
aku ada tnya dy jgk..sbb apa lebih suka bdk2 mcm aku..

 dy ckp : pwpuan skrg n!e bkn leh cyee sgt pun . .sy yg lki pleng bd0h lpaskn awk . .

aku rsa serba slah kowt? hisy,,asyik salah ja aku!! mlas nk layan perasaan..kita kn kwn..insya-allah awk akn dpt jodoh yg lebih baik dri sya..nk tdo sat lah..ngantok..!! 

Tiada ulasan: