Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

15 Disember 2011

antara dua ?

aku igt prcintaan aku dgn dy dh brakhir dgn baik , tp lain yg aku anggap lain plk yg jd ..apa aku nk buat skrg..xkn aku nk tggalkn org yg xbrslh dlm hdp aku ? ya allah beri lah aku petunjuk.aku dgn dy dh putus la nk msok 7bulan..utk apa dy hadir kembali dlm hdp aku?? brsama harapan yg tdak pasti..knpa skrg ?? skrg aku dgn org lain..apa aku nk buat?? dy dtg utk tunaikn jnji dy ka?? tidak,,lg pown dy bkn serius sgt dgn aku wktu 2..siap ada spare part lg..than aku ny apa..siap dpt surat cinta bagai! dh la dy tipu aku..konon setia erk??


✿..Jika kamu MENANGIS kerana lelaki, berhenti dan cuba FIKIR kembali..adakah sebenarnya cinta dia yang kamu





 cari atau cintaNya? Adakah yang bertapak di hatimu betul-betul cinta sejati atau hanya kerana dia keluarkan 





KATA-KATA MANIS? Benda manis pun ada tarikh luputnya tahu? Adakah insan seperti ini yang kamu rasa boleh 





MEMIMPIN kamu kelak? Boleh pandu BAHTERA keluargamu ke arah REDHANYA? Boleh MEYAYANGI kamu sepenuh 





hati, terima seadanya CACAT CELA? ✿~

>>> Kesat air mata itu..sesungguhnya harga dirimu LEBIH PENTING, sesungguhnya harga AIR MATAMU lebih 





BERNILAI..lebih BERHARGA jika dibazirkan untuk lelaki itu..BERSABARLAH, berhenti menangis, berhenti berharap 





pada yang tidak pasti..YAKIN dengan JANJI Allah..orang yang baik adalah untuk orang yang baik-baik dan kamu 





LAYAK untuk orang yang LEBIH BAIK..(✿◠‿◠)

# im think for my future

Tiada ulasan: