Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

29 Disember 2011

ex-boy ):


I DONT KNOW HOW IT WILL BE END
I CAN STAND IT ANYMORE HOPE I
ONE DAY HE CAN UNDERSTAND
WHY I DO LIKE THAT IT JUST FOR
HIS OWN SAKE (:

Begitulah kehidupan ini.. kita mencari jodoh terbaik kita, mencari dan mencari hingga kadang-kadang kita tidak sedar ia mungkin sudah ada di hadapan kita. Kita mungkin lupa untuk bersyukur, lupa untuk menghargai apa yang kita miliki, sehinggalah bila ia bukan lagi milik kita, barulah kite menangisi kehilangannya.

Tidak semua orang bertuah, tidak semua orang memiliki apa yang di kehendakinya. Mungkin apa yang menjadi milik kita tidak secantik atau seindah milik orang lain, namun sekiranya kita bersyukur dan tahu menghargai, percayalah, mungkin itulah anugerah yang terindah buat kita...

I think , i got the answer at now (:

if he really love me he would't ask to you to do something i know is wrong  (: it would't be love if it means  taking them further and further away from Allah ^-^ if i really love him , i dont't even want touch her bafore it was halaal, not even the slightest bit,not even her hearti will respect her dignity and chastity .

 Ex-boy aku mcj aku td,smlm,dan smlm..aku xtau apa kes dy? aku dh penat ulang ayat 'kenapa skrg?'
ayoyo,than aku reply sikit ja text dy..klau penting reply lah..nnti dy bunuh diri sbb aku..xka naya aku dibuatnya..aku nk ckp dkt dy 'kita kawan ja lah erk (:' aku takowt dy yg xfhm..hisy, klau putus cinta xtau nk handle pyah 2..silap2 sanggup jumpak aku depan2..aku xnk gaduh..aku nk settle elok2..sbb aku cple dgn dy pown elok2,so putus pown kena cara yg elok..aku xnk dy apa2 kan aku , atau apa2 kn diri dy..bila aku xreply text dy..dy call..2 pown aku xjwb..sbb aku takut,aku nangis ): smpai bilakah aku nk lari drpd semua ny..aku pown xtau..xlama lg nk sklh..alamak!! keja sekolah lg,syg aku lg,ex aku lg,blog aku lg,,huh!!
drpd sumber yg aku tau bg ex aku ny..akulah first love dy (: bgga ohh time 2..tp mgkin sbb aku first love dy susah la dy nk terima yg aku ada..

Dh ada org lain..tp kn selalunya klau aku dlm delima mcm sekarang aku lebih suka luahkan dgn rsa melalui lagu ataupown lukisan..skrg aku dh ada 2buah buku lukisan..bkn sbb minat,,bkn sbb hobi..aku lukis selalunya brkenaan dgn diri aku sendiri (: xcantik mana pown aku lukis 2..haha..

*Jika seorang wanita jatuh cinta dengan seorang lelaki,lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun 


ketika itu dia sedang bersama dengan lelaki lain..

kini kamu bukan milikku lagi. Aku harap kau bahagia kelak tanpa aku :'(

Tiada ulasan: