Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

26 Disember 2011

Entahlah ,


Mna lah dy ny..aku cari xjumpa2 jgk :(( kemana dy mghilang??
aku bleh jd gila klau mcm nih!! ok2 aku try sabaq byk2..tp mna dy?? aku rindu sgt2..
msti dy dh pegi shah alam main moto,,ya allah knpa dy xckp dkt aku dulu..aku rindu dy!!
smpai hati dy buat aku mcm ny :(( aku rindu dkt org lain sat g kowt?
no way!!  aku syg dy dan dy lah boyperen special dlm hdp aku...cehhhhhhh!!!
mlm2 ny aku buat ayt jiwang plk..aku peliklah knpa hari ny msa 2 brputar lmbt sgt?
slalunya cepat ja dh pukul 4pg skrg baru pkul 2pg..alamakkkk..aku penat gila nk cari idea utk edit blog ny balik..haha , aku buat blog bkn nk mas0k penyertaan ka apa..just utk diri aku sndiri..
even , xsalah kn?? anyway blog penyertaan blom siap lg..tp dh dicipta..dgn nma yg agk xdisangka!!
hahaha ,, aku tgh belajar mcm mna nk buat blogskin sndiri..inya-allah nnti klau dh pndai 100% aku ajarkn..
tp kn dkt blog yg yg mna2 ny kn , memang xdak TUTO..haha aku xreti,, aku xrajin..aku pown follow TUTO org..haha..

BLOG PERTAMA : http://hidupakumiera.blogspot.com/
BLOG KEDUA : http://shamirafarina.blogspot.com/
BLOG KETIGA :  (rahsia)

haha,,dan aku akn cerita jugak ..knpa blog aku xglamour mcm org lain..tp ada smpai 3!!
tamak betoi!!! haha , kutuk blog sndiri..nnti aku cita..skrg aku nk on9 fb sat..main game~

# miss you , "MY CAPITAL S"

Tiada ulasan: