Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

10 Disember 2011

selamat tinggal , acu

hari ny aku rasa kehilangan org yg paling aku syg..orang yg sering dgr mslah aku..tolong hntar aku g tuisyen..tolong masak dkt aku..tolong bwk aku jln2...tolong jaga aku msa aku sakit..tolong bagi aku happy..dan tolong isi kebosanan aku..!!!! dan tolonnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggg syg aku!!!!!!!!!!!!!!!!

tba2 semua berubah mnjd sekelip mata..tup2 dy pergi tinggalkn PERAK..kenapa msa brjln begitu pantas sekali?? aku belum puas brsama dy..acu , akk syg acu byk2..acu bawak diri trlalu jauh dari kami (family)
kami semua syg acu..akk sebenarnya xsanggup nk lepaskn acu..tp apakn daya..akk fhm masalah acu..pergilah..jgn lupa balik sini..klau ada jodoh kita jumpa lg..klau umo pjg kita keluar sma2 lg..akk nk peluk acu ptg semlm..tp klau akk peluk buat kali terakhir..akk takut akk xkuat lg..mesti air mata ny wajib keluar..! akk rindu acu!! semlm..msa dlm kereta dlm prjalanan balik dri rmh angah akk menangis..akk dh xbrdaya utk tahan lg..aku cuba jd kuat mcm mna acu inginkn..tp akk tewas dgn air mata ny..menangis smpai hidung naik merah,smpai mata bgkak,sampai xlalu nk mkn..tp mlm semlm msa nk tdo kul 2:00pg perut akk masuk angin..rsa nk muntah..sepatutnya akk mkn nasi sbb nk mkn ubt..tp akk btul2 xlalu..

akk masih ingat pda kenangan yg lalu..kita mkn sma2..kita keluar sma2..kita tgok wayang sma2..kita mkn ice-krim sma2..kita bwk moto sama2..kita make-up sama..tdo sama2....dan sammmmmmaaa acu!!!!
akk xbleh hdup dlm kenangan yg lalu..semua mningatkn pda acu..mcm mna akk nk buat...tiap kali akk igt , tiap kali 2..air mata akk nk keluar..nk tggu raya tahun 2012 lama 2...akk xtau msa 2 akk dh prgi atau blom..klau akk pergi xsempat jumpa acu...akk harap acu always doakn akk ya? akk syg semua family kita..

setiap kenangan kita akk still lagi igt , akk sedih la acu .. xbleh minum air cola mcm hari 2..xbleh pasang radio kuat2 dh..acu , nina dh dpt sekolah agama 2.. seronok dy .. skrg tggal akk ja..tgh tggu surat untuk pergi..jga diri..ok ?

# teringat dgn acu , i love u .

Tiada ulasan: