Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

07 Januari 2012

1,2,3,4,5,6 dan 7 /01/2012



dear blog,,im so sorry! aku betoi2bz..xsempat nk online blog seperti biasa..sejak sekolah mula huh!! jadual aku memang padat..aku xdpt nk bloging seperti bisa..kdg2 bila aku online smpai lewat mlm hari 2..bleh plk depa kata aku sombong..*ngek sunggoh..? suka hati akulah nk layan ka x..xsuka bleh remove aku..xpyh susah2 cari gaduh dgn aku sbb aku mlas dan xdak mood nk gaduh dgn spa2..kenapa tajuk ats 2 pelik sgt erk?? mna xpelik..2 lah tarikh yg aku xdpt online,,time aku buzy..aku xdpt online...tulis blog pown jd lah..tp lain plk jd..kata nk online...tp aku online dlm tido (: haha..tndanya aku penat..tido lebih penting dri online ^-^
aku dpt teknik tp aku xpegi..09/01/2012 ny daftar..entah aku daftar dlm mimpi ja..mlas la nk ambik kos binaan bangunan 2..baik aku stay sini..lg pown aku dpt kelas sain..pakej sains tulen (: haha,,aku xsangka 2..aku ambik ADD MATH??!! oh tuhan,,betulkh?? atau aku hnya brmimpi?? no2..it real mirra (: ambik ja lah..mak aku pown suka aku d0k sini,,ambik pekej 2..semua depan mata dy.. maklumlah adk aku yg perempuan 2 xdh duk sini dgn kami..dy dpt asrama maahad...sekolah agama 2..kalah aku..memang sesuai dgn dy..sbb dy pown seronok ada kwn2..aku lebih suka dy sekolah 2 dri dy satu sekolah dgn aku..bkn aku nk halau..aku syg ohh semua adk aku..cuma aku nk dy tahu lebih dlm hal2 agama..yg mna haram,yg mna halal ..



*SESUNGGUHNYA ==' aku amat merindui adk aku 2..aku syg dkt dy,,aku xnk dy terikat dgn mna2 llaki..aku takut dy kecewa..aku xnk apa yg aku rsa dy rasa! no0!! klau aku tau llaki 2 kecewakn dy..aku cari smpai dpt!! siaplah dgn aku..biar dy dok sekolah agama 2..xlah sosial sgt..mak aku pown suka..KESAN adk  aku pegi sekolah agama 2..TUDUNG LABUH!! so tudung sekolah baru aku 2 aku buat smpai bawah pusat ..byk kebaikan dy..org yg pakai tudung labuh ny buah dot2 pown xnmpk..pungkuk lg lah?? memang xperasan..tp dy pnya panas 2..pehhhh!! memang brpeluh aku pakai..xpa panas didunia,,xnk panas dkt akhirat..aku ada satu tudung labuh,satu tudung pendek sikit ja! hari 2 aku pakai pakai tudung labuh 2..kawan aku tegur "hai ustazah?" aku xlayak lah nk gelar ustazah..mngaji pown tergagap2..ada kwn aku sorang ny ckp "nmpk putih lah hg pakai tugung ny.. (:..lawa! " ada lg sorang ckp "cantiklah tudung hg..aku pown nk buat mcm hg..elok hg pakai tudung labuh.." mak aku plk ckp "kan cantik pakai tudung labuh,,berseri ja (: " (first time) pakai dan di komen pg2 bila aku nk p sekolah..apa pown couple2 jgk,,tp cinta pd ALLAH xkn ku sia2 kn..


haha,,aku dh blurrr..aku online sekejap ja ny..xmcm cuti sekolah yg lepas..brbalik pd cerita psal adk aku td..tau xsebab apa aku rindu dy??
ANTARA SEBABNYA :-
1-aku xdak kwn nk sembang waktu buat keja sekolah
2-klau aku nyanyi xdak sapa nk mnyampuk
3-aku kena mkn sorang2
4-tgok tv sorang2
5-tido sorang2
6-sembhyg sorang2
7-ronda kdg2 sorang
8-pegi sekolah sorang2
9-online sorang2
10-seronok sorang2
11-lepak sorang2
12-buat homework sorang2
13-masak sorang2

bayangkn separuh dari hidup aku..adk aku lah tmpat aku gelak ketawa ^-^
so bila dy xda dkt rmh ny..rsa sunyi sgt2..rindu dy...
BILA DY ADA DEPAN MATA KITA,,KITA BUAT XTAHU
BILA DY XADA DEPAN MATA KITA..BARU NK HARGAI )):

Tiada ulasan: