Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

26 April 2012

korbankn lg separuh perasaan aku ):


Dear Blog ,

25|04|2012

Tahun ni penuh dgn cuti2 malaysia..wahhh asyik cuti2 best gak 2..esok adk aku balik..horeeyyy..
aku penat gila2 hari ini sbb aku msuk lempar cekra..baling2 ja..aku pun xtau cara dia mcm mna..aku main dance ja..percubaan 3kali shja..nasib xbatal..tp paling ja 8.88meter..alamak aku badan kecik xbleh baling jauh2 dkt2 bleh ja..akhirnya aku kalah..yeyyy!! aku balik dlm kul 04:25ptg td..penat gila weh..then dgn perasaan malas tgok phone..ada msj?? drpd spa ny msti maxis suruh tmbh top-up..herrrrr..mlas2...rupanya x...! S pnya msj..aduh dia bermadah2 plk..cair aku skjp! then tba2 perasaan aku ckp.."mirra jgn kacau hdp dia lg..kesian dia byk bnda dia nk buat..hg 2 bkn penting pun dia nk msj..?" aku memang nk balas tp aku halang perasaan aku..memang aku trlalu rindukn dia..teramat sgt2..dia kenal aku mcm mna..but hari ni msti dia pelik knpa aku xreply msj dia..smpai 2kali msj yg sma dia send..awk maafkn sya erk.
bleh aku clubbing dgn dia..seperti biasa memang dia kurang gila msj dgn aku..

26|04|2012


hari ini sepatutnya balik kul 2:40ptg tp diawalkn pda pkul 1:20ptg td..aku balik kul 3:30...aduhhh penat seh dgn kaki kiri aku bagai nk patah aku jln pun pelan2 gila..smpai S tgur.."knpa jalan mcm 2?"
aku xnk gtau apa2 dkt dia yg aku rsa sakit gila wktu 2.."hah? xdak apa lah.." pdahal muka aku tgh control sakit tahap gaban..tba2 sakit sjak mai sklh..rsa berat kaki aku..knpa..? sat g mak aku balik drpd ambik adk aku..aku nk mntk tolong urut sbb serius rsa dkt pinggang aku effect trus ke lutut..hnya allah yg tau..pnya sakit!! pg td S cari aku..dia smpt ckp.."nnti klau moto dh siap..kita buat moto pink 2 plk tau?"
yey!! ok2..tahniah buat spa yg dpt anugerah dkt sklh td..but aku promise SPM 2013 mnjadi milik aku sbgai mana aku dpt tackle S..klau aku kata nk! nk jgk! thanks to ckgu.X sbb bg aku semangat nk study..k baii

### I can't promise you that we'll meet again. Sebab kita tak tahu bila nyawa kita akan ditarik. 
But I really hope we will.

Tiada ulasan: