Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

06 April 2012

sabarlah ,wahai hati .


Dear Blog , 

i so miss you al-quran (: miss to read..i want you always besides me..huh! lma sudah aku xtaip blog..ohhh..sibuk2..skrg tgn aku plk sakit..rasanya urat xbetoi...smpai naik bengkak..aku nk p mngurut jgk xtahan aku mcm ny bila agkt bnda berat lg sakit ): cepat lenguh..2hari lepas hati aku sakit..aduss kesian nya..sabarlah wahai hati (: aku akn tetap brtahan selagi aku mampu..seriusly msa hari khamis 9-2pg aku menangis..gilaa ka apa?! aku xgila dia yg buat aku mcm ny..knpa dia prlu sorok hubungan yg dh trbina ny scara tiba2..even klau dia nk sorok pun biarlah dari dulu lg kn? betapa sakit hati aku tanggung pg2 buta 2..air mata yg mngalir aku yg lap sndiri..bnda ny aku belum cita dkt abg agkt aku klau abg agkt aku tau dia buat aku menangais mampos dia! dh dua kali dia buat aku mcm ny..

yg prtama-dia tinggal aku sorong2 dpn tol ):
yg kedua -dia nk sorok hbgn ni )):

ya allah,,betapa hancurnnya hati aku seriusly..sakit sgt2..betul org ckp..perempuan memang mudah memaafkn tp melupakn apa yg mnyakitkn hati 2 lah paling sukar...dia ckp dia syg aku tp..........................
im sorry , aku trpksa brhenti disini

# hanya Allah yg tahu )): betapa sygnya aku dkt dia (S)

Tiada ulasan: