Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

20 April 2012

hand + bags = i want !


Dear blog ,

Ptg yg sungguh indah dan perut aku lapar belum mkn..ahaha.mlas nk p dapur masak... sat g lah dlu...erm , nk story aabout apa? entah lah..xdak bnda pun..borrang pndah sklh sudah ambik sudah isi tinggl utk diluluskn shja lg..baju baru belum buat lg..prepare for new life , yeahhh..anyways aku rindu gila dkt adk aku si nina , bila mau telepon..gua byk hal nk sembang ny..hurm,,aku suka handbegs..tmbh2 lg bila ckgu aku masuk kelas msti aku tgok begs bran apa ? smpai aku trgoda..nnti aku nk mintak hantaran dkt  S "HANDBEGS PRADA" ..nk jgk ok ? dont kedekut2...selasa & rabu yg lepas sumpah best gila..lawak tahap babun doh..ceramah dia.."depa p tang mna ?"  "RRRRRRRRRRRRRRRRRRRR"" ahaha aku nk start gelak..syok sgt2...entah lah k baii

# lapr , lapar , lpar !

Tiada ulasan: