Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

11 April 2012

rasa syok ohh sekolah


DEAR BLOG ,

Hari ini aku rsa lain sikit..xtau2 lah sbb apa..nak ckp bosan x! nk ckp sedih x! abs apa..tp aku tgh memikirkan sesuatu  yg amat rumit..dgn mngatuknya..ahaha..sukar utk ditafsir |: finally dia xdtg jgk dkt sklh td..asal hari isnin ja xmai..hmmm..sebenarnya aku syg sgt dia..smpai kdg2 aku takut kehilangan dia..dia ibarat sesuatu bg aku..dia dunia aku..wow! bestnya andai aku dpt jd yg halal buat dia selamanya~~~ tp xsemua cinta berakhir dgn kebahagiaan..klau aku xdpt kebahagian pghujungnya xmngapa..aku prcaya klau dia jodoh aku suatu hari kebahagiaan itu akn dtg (: tp aku takut bila aku tinggalkn dia..setiap pg dia bgun tido msti dia akn ckp 'MIRRA DH PERGI DARI HIDUP AKU'..x!!! aku xkn prnh pergi dri hidup dia..malah aku akn sntiasa ada dlm hati dia..dan aku takut klau dia pergi dlu sblum aku..xdpt bayangkn msti aku menangis teresak2! aku rindu sesgt dkt dia..dh 2hari xmcj..bkn aku xnk mcj tp aku nk bg dia runag supaya dia rindukn aku..xkn nk brkepit 24jam..mesti dia bosan! tp aku x..hari ini cuti...oh yeeahhh bestnya..hari ini aku nak buat fizik,add math,p.islam <3 aku dh mula suka subjek sains tulen syok sgt! esok sklh...yesss!! semangat2..smlm aku rsa mcm (S) tgh tgok aku..but aku ny kn rabun jauh mna nmpk...so aku buat dont know ja..anyway aku suka usik ckgu BM aku..best ohh...!! then bila free aku suka lepak dgn ckgu kaunseling sja sembang2..buat syok...dh la bawah bilik kaunseling 2 kelas (S) lg aku suka! ahahah..
relex lah sja suka2..k baii


Tiada ulasan: