Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

22 April 2012

canon vs xperia (:


first thing aku nk mintk ny dkt S bleh x S?? hantaran nnti erk..aku nk sgt camera ny drpd dlu lg..
xmahal mna pun..hg mmpu ja beli utk aku...*ORIGINAL erk..? 

second thing bnda yg dia nak 2 , Xperia..aku bleh bagi bila aku keja nnti..khas utk hntaran xmau bg time befday pokai aku nnti..ahaha..gurau ja..xpa nnti masing2 da keja..kita beli barang yg kita suka...ahaha


aku xtau apa yg dia minat sgt dkt xperia ny...handfon dh 5kali hilang..aku ckp dkt dia "baik pakai public fon letak dkt depan rmh...xhilang..ahaha"
dia balas balik plk "xpyh..public fon dpn sklh dh ada...hisy,asyik melawan ja...skrg dia tgh guna handfon ny...sebiji kowt...colour pown sma..pndai xaku cari? ahaha...handset murah klau hilang bleh beli lain..yg pink 2 hanset aku...aku rsa nk jual handset ny nk beli sony plk...tp bkn xperia..

 
aku nk beli SONY W995 / SONY W595..original pnya..
 


apa yg mmbuatkn aku suka sony ny sbb sound dia dgn camera shoot dia..memang cntik..tp sony yg wrna oren ny aku tgh cari...tggu lah aku nk mntk dkt abg agkt aku 2 pun klau S bg..tp klau S xbg aku kena beli lps SPM2013...harapan gila nk hanset ny...xdak wifi pun xpa sbb aku dh ada lptop~~~

#lps ny aku xmau tukaq handset dh...moto xmodified lg...duit lg...


Tiada ulasan: