Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

28 April 2012

terima kasih , cinta (:


Dear blog ,

Hari ini aku bhgia sgt2..terima kasih S..seronok sgt..satu hari ni byk sgt kenangan kita..tepat kul 11pg td....hg hntr mcj dkt aku..ckp jom kata nk buat moto sport rim..yey!! betulkh ny..betul dkt rmh kimi..ok2 aku on the way dtg..dlm kul 12tgh hri aku smpai rmh kimi..rmai weh mat2 moto..kwn2 dia jgk..semua aku kenai..tau xdepa tgok S lepak dgn aku..depa jeles..well aku pling sweet dgn S..then aku igt dia buat dek..tp dia layan aku...ohhh bestnya..aku duk dkt moto..tgok ayh kimi tgh spray moto ank dia..shahril dok sebelah aku..then sembang2..adk2 kimi tgok aku..aku mmpu snyum..comel bdk ni (:

tba2 td msa aku tgh mnyembang dgn S...ada moto ex5 hitam lalu..aku cam zul belakang..then aku tnya dkt S
"zul dgn sapa 2?"
S jwb "dgn wan" -ex aku masa form 1.. 
helmet aku yg trbuka,terus aku katup dgn frust..no mood..
S perasan kowt..smpai dia ckp "dh mula dh dia?"
Sorry S..sya xsengaja nk buat awk mcm skrg..sya cuma nk awk tahu..memang sya prnh sygkn dia dan cinta kn dia..but 2 semua 3tahun yg lalu..skrg sya ada awk? sya syg awk dgn sepenuh hti sya..

..................................................................................................CERITA POTONG.................................

then dia ckp "S nk ambik td moto dkt rmh syg" 
"eh..xpa2..buat susah ja..then dia ambik kucing.."
aku lari "xmau lahhhh"
dia gelak smbil sruh aku pegang..
"xmau?"
aku p dkt moto dia yg bwh pokok 2..then dia ajak naik skali..
"jom S hntr rmh hanis?"
"xmau..? takut lah.." 10kali aku ulang ayt yg sma..ok aku mngaku memang aku nk naik..
tp alhamdulillah iman aku kuat..aku menolak dgn cara yg baik ((:
dia blas balik "kita bkn peluk pun..naik ja duk belakang sikit?"
last2 aku pujuk dia.."SSSSSS..pjm moto? nk p meronda??"
"pandai ka bawak?? sat g takut jatuh? ja"
and then aku pujuk smpai dia yakin dgn aku..akhirnya...
"ok tggu sat nk ambik sepana dkt rmh"
"ok yess!! xjatuh ok.."
........................................................................................................CERITA POTONG..........................

then aku sruh dia strat moto..dia ajak aku sikit selebihnya aku guna otok..masa aku naik moto ex5 dia..serius seksa kowt pakai moto ada gear...hisy...adjos kiri kanan kena kaki aku..panas tahap gaban seh..then aku bwk elok2,..moto pkwe msti aku pun syg..aku jd minah rempit yo...naik skuter kaki berkepit..naik ex5 kena bukak kaki..aduhhh..seksi lah..seksa betul..aku p meronda dgn hanis..then xlama kemudian ibu S call..lahhh dia lupa nk ambik hanset dia dlm raga moto..
**apa yg aku suka dkt S ni..bila dgn aku hanset dia xheran sgt..klau dia igt dia ambik..klau dia lupa,lupa lah biarkn ja..slalunya hanset llaki ini suka cover depa awek..tp bkn style dia ((:
aku pusing p balik...bg hanset ibu S call ...kowt ada bnda penting..bakal mak mrtua aku jgk~~~

...................................................................................CERITA POTNG...................................................

selebihnya wktu aku hntr hanis balik sbb dia nk keluar dgn best friend dia..dia ajaq aku tp aku xmau..mlas eh..masa aku tgh balik dkt depan tol..serius nyaris2 aku nk langgar kreta..nasib xlanggar klau x msti S mrh..
finally alhamdulillah xjd apa2 dkt aku..aku p balik dkt rmh kimi..aku pggil S..dia mai..aku mnyembang tepi jln sat..dia xabs2 pujuk aku..nk hntr aku balik naik moto dia..aku plak takut..sbb aku byk alasan yg kukuh S..maafkn aku bkn aku xsudi nk naik..aku nak sgt3!!! tp nntilah aku cerita..*SAMBUNGAN..
last2 aku ckp..suruh dia naik dgn kwn dia..aku naik sorang2 moto dia..xmenarik ok..? aku tolak lg dgn kasih syg..maybe mgkin dia trlampau syg aku..aku fhm..dia xnk aku lepak skali dgn geng moto dia sbb aku sorang ja prempuan..dia xnk Ex aku usha aku..yeee..sya faham..apa yg aku bleh ckp...
"sya akn naik dgn awk..apabila keadaan darurat shja dan bkn utk sja2.."
aku buat semua ni serius sbb aku sygkn dia jgk..aku xnk jd apa2 dkt dia..sbb dkt tmpt yg aku tggl skrg ni ada mata2..dia org akn tgkap spa yg didapati berdating or menarik or apa2 shja yg mncurigakn.xpa S mgkin wktunya bkn skrg..nnti klau kita dh ada ikatan yg SAH.. bwklah aku ke mna2 shja..aku ikut ^_^

............................................................................................................CERITA POTONG.......................


apabila aku smpai rmh terus aku mula mngemas..then aku masak..then aku solat..dan buat keja sklh..smbil brkata bila dia nk hntr moto aku? anyway aku prcaya dkt dia ja..klau apa2 hal psal moto..so dlm kul 6:05ptg dia mai dpn rmh..aku gelak tgok dia bwk moto aku...ahahah..mamat jambu~~~ aku tgok pelik moto aku..aik..dia tukar tayar moto aku ka?? bila aku tnya dia ckp x...tdi ada 3org kwn dia teman dia hntr moto aku..kesian dia...aku xsempat nk bg duit nk ckp apa..hnya ucapa "terima kasih" dan dia senyum kepenatan..ya allah kesian nya..aku hrgai sgt apa yg dia buat ni..smpai tyr aku laju sgt.mlam ni aku nk msj dia dlu..walaupun aku tgh demam..errrrr xpa..nnti oklah..lastly stroy...
kwn dia ckp.."memang pelik aku tgok moto hg..sbb buh satu colour ja...ahaha"
haree,,hg kutuk aku noh..S tgok aku...kwn2 dia semua tgok aku..
"hg dgn S ada prsamaan..ahaha.kedekut.."
"aduhhh..hg ni..diamlah..nnti aku beli lg satu tin..dh stop gelak2 and kutuk aku..ahaha"
xlama kemudian..dia ckp dia nk balik..xsempat aku nk ckp apa2..im sorry S klau kata-kata aku buat hg trsinggung..aku tahu hg tlg aku sbb hg syg dkt aku..hg takut kehilangan aku..
smpai mak dgn ayh aku tnya..mana moto? aku ckp boyperen spray?

smlm kami msj..dia ckp family aku dtg kedai mkn dia...aku kenyang sgt mkn nasi gorng cinta   cina dia...
walaupun syg...aku tetap nk mkn nnti aku sakit...nasi baik kau duk dlm perut aku..kenyang rsanyaa..yg CERITA POTONG 2 sbb aku xlarat nk taip dh...bkn ada bnda xelok eh...k baii



# alhamdulillah , ayh aku xmrh dgn S..depa main senyum2 ja..aku bhagia..insya-allah restu ada..S aku syg hg sgt2..terima kasih byk2 sbb lyan karenah aku dgn penuh kesabaran..smpai minyak moto pun dia xbrkira..aku ja...sorry..aku cuma nk tau..hg ada race dgn moto aku ka? S hglah yg trbest dlm hidup aku.. - CREDIT TO MY S ,

Tiada ulasan: