Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

03 Ogos 2012

dear MY FIRST LOVE :D


Dear Blog,

This entry for my future husband..gatal noh aku..ehhhh tp xsalah kn nk mghalalkn yg haram?
mksud aku disini byk..aku memang akn mncapai cita2 aku dlu,and then insya-ALLAH dgn izin allah aku akn married..haha..9tahun from NOW!! alhamdulillah sejak kejadian 29/07/2012 baru2 ni aku baru sedar dia betul2 serius dgn hubungan ni..dan utk memastikan hbgan ni brjalan dgn lancar aku cerita semua kisah silam aku dgn azli..mula2 aku fikir lepas aku crita msti dia akn mnyesal sbb trima aku..but aku salah!!

Dia trima aku dgn seikhlas hati dia *menangis..dia ckp aku lah prempuan yg paling baik dlm hdp dia..dia xprnh menyesal trima aku..bahkan dia ckp suatu hari nnti dia nk aku jd 'wife' dia buat selama2nya...dan dia xkn lepaskn aku utk org lain..bkn aku nk tinggalkn dia TAK !! tp aku nk make sure dia dpt prempuan yg jauh lbih baik drpd aku,thats all? tp dia tetap xnk,nk aku jgk..mybe sbb kami satu kpala :D kami saling memahami keadaan :D ok bkn senang nk buat semua 2,tp entah..sbb sblum ni walaupun kami satu sklh aku dgn dia xprnh tegur sembang mcm ni "hai awk,tgh buat apa?" serius memang xprnh ckp..

Sejak tahun ni baru peramah nk ckp,nk snyum,nk gelak tdk muka masam mcm jeruk.. aku syg dia..dan aku always berdoa dia jodoh yg terbaik utk aku didunia dan diakhirat kelak *amin.setiap kali msj msti ada cerita yg kami bualkn.."ya allah aku bahagia sgt brsama dgn dia..dan aku rsa inilah saat prtama aku jatuh cinta.."
xsementinya first kapel 2,first love jgk kn?? but not for me..first kapel diri aku dikhianati oleh ex aku..

***bersambung..

td msa aku nk p bilik pengawas..ada budak prempuan ni terus peluk aku..ok,,memang aku terkejut sbb bdn aku xsihat slama beberapa hari ni..ramai jgk lah yg tgok aku peluk dia jgk..then adk dia pun salam aku dok sembang skjp....abs jumpa salam2..terus diaorg balik,syg jgk dkt aku :D huh!! langsai sudah exam aku...skrg tgh tggu result...wehhhh takut keputusan aku teruk...dh la bdn aku xsihat..aduhaiiiii..k baii..

1 ulasan:

Eiqa Almond berkata...

Gud luck for your result. :)
Yupp, betul kdg2x cinte prtame tu x brkekalan jugak..
Mungkin ada yg lebih baik sedang menanti awak.
woot. woott.. ekekee :P