Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

25 Ogos 2012

I HATE MYSELF .


Dear Blog,

Sejak akhir2 ni aku rsa bosan dgn kehidupan aku seriusly..pening kpala otak aku.Aku buntu aku hilang arah tujuaan..kdg2 aku rsa mnyesal sgt dgn bnda2 yg lepas even aku tahu ada hikmah yg trsembunyi kita xperlu rsa mcm 2..ok jujur aku mngaku homework pun aku xusik lg..aaaaarrggghhhhhhh mlasnya nk prgi sklh belum puas lg aku nk beraya..

dan sekarang aku dh jumpa dgn seorg llaki yg betul2 mncintai aku..org ckp klau dia mncintai kita dia harus trima diri kita seadanya..sebenarnya aku malas nk update blog byk bnda nk crita tp xsemua bleh aku cerita biarlah aku simpan.aku kuat! aku betul dh tgkap syok dkt aku...itu pun jd masalah ka mirra? dia betul2 cintakn hg mirra? bnda apa lg yg belum ckup?? aku syg dia betul aku xtipu tp aku rsa dia layak utk mndapatkn perempuan yg jauh lebih baik drpd aku..aku dh byk buat salah cari psal dgn org..

tp skrg aku xbuat dh..aku dh berubah aku nk belajar elok2 aku nk hidup dgn dia..aku nk jd yg trbaik utk dia..selagi aku msih brnafas aku akn jga dia kecuali klau dia buang aku dri hdp dia baru aku pergi.....akju bersyukur krna aku masih diberi peluang utk rsa mcm mna manisnya cinta ,ksih syg..dialah shbat,dialah kwn,dialah tmpt aku cari gaduh,dialh tmpt aku mnja,dialh tmpt aku lepaskn rindu..aku nk dia jd yg halal utk aku miliki <3 

ok aku penat baru balik dri beraya rmh kwn ada gmbr tp mlas nk tunjuk..
ada org 2 kn dia xpkai hanset touchlight dh dia pkai hanset mahal skrg..ahaha
aku ni bongok gila msj pkwa aku dlm peti spam bila plk aku sekat 6ber dia..hisy..lps 2 fikir bukan2 padalhal kwn 2 dh msj 2kali aku ni bongok2..bencilah diri aku ni!!! aku rsa mcm nk baling kuat fon 2 tp sabbarrr aku bukan marah dkt pkwa aku lahhh dkt hanset 2 ja..


#Perempuan kalau dia cakap " saya sayangg awak seorang sahaja " percayalah wahai lelaki . perempuan tidak suka berbohong dgn bf dia :'D

Tiada ulasan: