Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

27 Ogos 2012

aku xtahu.


Dear Blog,

Ya allah aku xtahu apa yg aku harus buat pda wktu skrg..aku betul keliru patutkh aku meninggalkn dirinya sedangkn dulu aku yg beria2 ingin bersmanya? tp dia ada ckp :-

"klau sya xkenal awk smpai skrg pun memang xlayak utk awk trmasuk org lain"

ada spa2 boleh terangkn dak apa mknanya..betul2 keliru..

A) aku xlayak
B) org lain yg xlayak
C) aku & org lain xlayak
D) ......................................

spa skrg aku masih keliru smpai kwn aku ckp luahkn apa yg trbuku dlm hati hg dkt dia..sekurang2nya dia tahu hg buat dia smpai terdiam xtau nk ckp apa..tp aku kesian,aku syg dia..aku memang xmampu nk tinggalkkn dia..ok mlm ni jgk aku nk selesaikn masalah aku..

sebelum terlupa aku nk cerita apa dh jd dkt sklh td..msa 2 aku baru balik drpd toilet blok D kwn aku suruh tegur ex dia aku tegur..aku ckp "knpa makanan hg pedas sgt hari 2 merah mulut aku telan ketul ais ja..haha"
then aku ternmpk pkwa aku tgh basuh rmbut dkt tepi bangunan..aku terSTOP!! alamakkkkk hansemnya dia...aduhhhaiiii..*aduh kaki plk xnk jln ni dok terberhenti apa xtau..kaku! last2 aku turun aku sembang2..aku paggil "shahril?" dia pandang aku..aku senyum sebelum aku xtegur dia muka dia masam mncuka gila..aku snyum baru dia senyum..oHHHHHHH :)_  aku sembang apa tah smpai dkt kantin semua org tgok aku dgn dia..haha al-maklumlah dh ada relay dkt fb..haha..

xcukup dkt kantin aku dok dkt koridoor tepi klas tgok bawah ada kwn2 dia..kwn dia tegur "nk aku pggil shahril ka?" aku senyum tnda angguk..lokman tgok aku dia paggil "ssssshhhhhhaaaaaahhhriiiillll!!!'
pkwa aku tgok akui..last2 aku cabut sbb ustazah nk masuk kelas..then ustazah xmasuk2 pun aku lari nk p bilik kaunseling..ustazah panggil bg tau *ada halangan plk dh...

"suruh satu kelas masuk mkmal skrg bawak segala buku PAI.."

last2 aku lari lg masuk kelas bg tau depa..depa marah aku..aku lari msuk mkmal..ahhaha..entah mcm mna dlm mkmal aku ternmpk dia main2 dgn kwn2 dia aku usha dkt tgkap dkt2 plk..haiii syok plk dia bleh "lambai tgn dkt aku..aikkk dia perasaan aku tgok lah...cover malu.."

aku suka sgt dia..aku bhagia sgt dgn dia..aku prnh ckp dkt diri aku
"kalau aku jumpa lelaki yg betul2 cintakn aku,aku akn berusaha xkn tinggalkn dia.."

SBB AKU XKN TINGGALKN ORG YG MNCINTAI AKU DGN BRSUNGGUH2 WALAU APA PUN JD.. :)

#Jika seseorang tu benar-benar kuat mencintai bf/gf dia , sekuat mana pun dugaan datang bergolek , mereka akan tetap mampu menanganinya..

Tiada ulasan: