Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

30 Julai 2012

kembali :D


Dear Blog,

"My current memories with you make me smile, but the memories that never happened with you just make me cry." 

Klau mlm smlm aku ada stroy psal dia ucapkan 'selamat tinggal' dkt aku tp kenyataannya tdk ! dia xckp pun nk putuskn hbgn ni..right? tp aku dh salah anggap..seriusly lepas aku katop laptop memang payah sgt nk tdo dgn air mata bersama kenangan di minda ! aku guna sapu tangan 2helai bersama bju yg dia bg msa p konvoi 2..aku peluk baju 2..aku ckp mgkin lepas dia pergi cuma tinggal kenangan utk dikenang! then aku terlena sndiri..

pkul 05:45pg td ayah aku kejut bagun p sekolah..aku bukak mata *BENGKAK aduhai sakitnya..aku harap dia masih disisi aku..aku xnk kehilangan dia..aku syg dia..aku mndi bersiap2 utk ke sekolah then 06:30pg aku open twintter..aku update status byk gila..dh siap kemas beg sklh dgn pakai sklh aku baring ats katil..aduh,,xdak semangat nk p sekolah mcm ni selalu xpun mcm ni??

aku tgok jam tangan menunjukkn pkul 07:00pg aku keluar rmh bersama beg semua bersiap sedia utk menungang moto pink ku! baru nk srtat moto adk aku pggil "nk salam!!"-mngada betul adk aku..last2 aku duk dpn dia aku cium dahi dia..bila aku berdiri dan kalih belakang ada moto tayar oren..aku rasa mcm kenal..zul kah?? bila aku dekat aku tgok boyperen ku :D ohhh ok..aku terkejut pg2 dia dtg rmh aku..

Aku pergi berdiri sebelah dia..aku tnya dia 'kenapa?' dia ckp 'nk syg balik?' aku rsa mcm bermimpi dipg hari td..bagai xprcaya dgn apa yg jd..sbb semlm dia yg ckp 'selamat tinggal but pg ni?? apa dh jd??'..aku ckp dgn xdak mod 'hmmm,ok' dia ckp dia ada masalah dgn pkrja2 dia 2 mlm td dia ckp mcm 2,and dia sruh aku buang msj yg dia hntar 2..muka dia langsung xsenyum tp aku psti dia mgharap aku kembali pda dia..

Mlm td dlm pkul 01:40pg aku reply balik msj dia mcm ni

SALAM TERAKHIR,SYA XBRMAKSUD NK AWK TINGGALKN SYA TP TERLANJUR   KATA AWK UCAPKAN SELAMAT TINGGAL..SYA XKACAU HIDUP AWK LG TP IZINKN SYA UTK MELIHAT AWK..DAN JNJI,DOA,SYG,CINTA,RINDU,SETIA MSIH DISISI AWK..SYA XKN TINGGAL SBB SYA DH JNJI..

jujur aku ckp pg td aku xsruh pun dia dtg..dia ckp lepas dia bca msj aku masa bgun sahur trus dia ckp "knpa aku ckp mcm ni dkt dia?" aku tnya lepas sahur buat apa mndi ->iron baju->tgok tv->srtrat moto->p rmh aku->sembang dgn aku->p rmh hntr helmet->p sekolah ! hahaha..kami p sekolah sama2..waittttt,,bukan naik satu moto ok,,aku naik moto aku sendiri dia naik moto ex-5..msa sebelum aku p sklh aku cium adk aku lg..aku pesan "p mndi,p sklh ..ok :D" mybe dia tgok aku wktu aku cium adk aku..*PENYAYANG OK.

smpai disekolah aku dpt penhargaan sbb xpernah ponteng lg..tp aku rsa mcm prnh xdtg sbb demam! apa2 ja lah..dh nma kena pggil dkt tapak perhimpunan so kena bgun lah..malu aku boyperen aku tgok msa nma aku sebut..bkn setakat boyperen spa yg trsyok dkt aku pun tgok sekali..aku pndang sekilas ja..

so aku mcm biasa hari ni belajar sebab hari rabu aku exam lah! fokus! xnk sedih! problem dh steal!
msa aku nk p dkt moto aku terserempak dgn dia ..dia tnya "nk p mna?" aku jwb "baliklah" dia ckp lg..bkn balik 02:30ptg?? " aku jwb "mna adalah?" so aku terserempak dgn mat2 moto kwn dia p taman tmpt aku duduk 2..msa aku nk tutup pagar rmh..dia dtg duk bwh pokok pelam..haha..kenangan byk dibawah pokok pelam ja! lawaknya!! kami sembang memang lama..mcm2 cerita..dia xabs2 buat aku gelak..klau lepak dgn dia keja aku gelak ja..then dia cerita balik sbb apa dia text mcm 2..aku dgr aku bg pendapat aku disitu..

sampai aku nmpk dia gelisah aku fhm itu isyarat nk balik..nk tido..haha..biasalah boyperen aku memang aku tau perengai dia lah..so kami tgh text skrg dia nk ajaq aku p beraya seh!! baju raya aku dh beli..tudung raya..dan kasut raya 7cm..haha..tinggi betul nk kalahkn tinggi dia motif aku pakai kasut 2..ahaha..

uSenyum → uComel → iSuka → iJatuhHati → iNikah → uTerima → weKawin → weHappy → iMati → uSetia → uMati → weTogether at Jannah. Amin :')

# aku masih "in relay" im not single..ahaha..time to stduy..

Tiada ulasan: