Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

09 Ogos 2012

sabarlah wahai kawan ku !


Dear Blog,

Gambar di ats adalah gambar rumah yg telah hangus terbakar dijilat api..perkara ni terjadi pda minggu lepas skrg baru aku ada masa nk update..sorry im so busy with my rutin..puncanya jiran dia tgh masak kowt...xtau lah tp lebih kurang lah,ada masuk dlm metro dan sinar...

Kawan,seriusly memang aku terkejut mybe aku org terakhir tahu..aku terkejut jgk mcm xpercaya semuanya dh hilang dlm sekelip mata! kwn2 yg lain ckp hg mcm dh terkena histeria..smapai ustazah dan ustaz kena tenangkn..sabar~~ semua ni ada hikmah percayalah..aku tahu hg berat utk menerima kn? ckgu belikn hg kasut,gelang....tambah2 lg raya nk dkt byk2 knlah berdoa ok..



Tiada ulasan: