Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

26 Mac 2012

so far away.

 

Semalam aku dh hntar adk aku balik asrama..dia sbenarnya sedih tp sja cover line depan aku..
kesian dy..xpa lah..nnti klau aku dh dpt lesen kita g merayau2..masa hari jumaat mlm 2 semua org penat..lepas solat isyak aku tertido dkt ats sejadah brsama kain sembahyg..seriusly..urat kaki aku sakit..!
malas nk buh ubt terus aku tido..cikgu lah ny suruh aku lari..sakit kaki aku..dh buat cooling down semua 2 tp xjln jgk..herrr..adk aku biasa lah online mlm2..lps  balik dri latihan 2 terus aku oter 3tudung..geram aku nmpk xelok sgt! then petang sikit..aku p bersihkn bunga yg ditumbuhi rumput..penat smpai jari aky brdarah..akibat
terkena duri nenas..hareiiii..last2 aku cabut buang pokok nenas yg ayh aku tanam 2.ahaha..

khamis,jumaat,sabtu, dia xmcj pun aku..dh lah sekolah pun xmai..nasib td dia mai...yahooo....usha skjap..tp aku suka buat2 xnmpk...ahaha...smpai aku pusing2 bdn punya nk pndang dia.ahaha time ny aku baru keluar dri surau..nmpak dia melepak dkt parking moto..senyum memanjang sbb mlm td dia mcj aku xreply sbb dh tido..padan muka mcj aku pkul 11:44mlm..memang dh lena aku..2 lah bila aku tggu xmau mcj..bila aku lena baru nk mcj..balik sklh dlm kul 4ptg dy mcj aku..memang aku rindu dia..tp smpai skrg xreply mcj aku td..ohh gerenti tido!! aku pun nk lena skjp..mlm sat g baru open buku lagi pun minggu ny ramai ohh ckgu xmasok kelas..lagi merdeka lah aku..but sempat lg tingglkn homework..bleh tlena 15minit dlm kelas..aku memang nakal..skrg aku tgh diet..sbb org dh tegur yg bdn aku dh naik..errr..xmau2..nnti dia lari wehh..so

MOTO MINGGU NY: OHH DIET+PUASA=KURUS BLIK

# UNDANG2 BARU DKT SKLH..moto kena pakai lencana sklh..arrrgggggghhhhh!!!


# youre gone so long and im here wating <3

Tiada ulasan: