Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

21 Mac 2012

im tired !

 
Dear blog ,

mengantuk betul petang ny..xlarat nk agkat kpala rsa mcm nk pengsan sbb nk tido..ohhhh..memang mngatuk!
igt nk study tp dh letih sgt bleh ka masuk? xpa2 tdo skjp lah..mlam sat g kul 1pg baru aku reti nk tido..bila xckup tido aku trtido dlm kelas time ckgu xda..sekurang2nya mlm sat g smbil mcj2 bleh buat homework..pastu dgr lagu..2 lah keja aku..

huhu,,td msa lepas solat zohor dkt sklah aku dgn kwn aku p kantin..rehat skjp tggu ckgu..time aku tgh syok mnyembang kwn aku diam!! mulut dy muncung,suruh aku tgok belakang..aku tnya knpa hg ny??
ok fine,,kwn aku xnk ckp..aku kalih muka aku tgok!! apa yg aku nmpk..ohhh boyperen aku!! dy terus duk tepi aku dgn keadaan jarak sederhana dekat ==" aiiii buat syok tepi aku plk..spa yg lalu dkt tmpt yg aku tggu 2 semua nmpk..kahkahkah..mememang lawak!! then dy sembang.......

(S) : dh makan ?
aku : dh dkt rmh pg td (:
(S) : xnk kacang..
aku : xnk2!!
(S) : ok (: erm smlm kata zul perli apa ?
aku : pasal 1tahun??
(S) : jumpa dy td..tnyalah..dy cabar..xpa2 kita buktikn..
aku : dy 2 memang kurang assamm!!
(S) : *dy sembang dgn kwn aku plk..

after that,,aku nmpk apek..kwn aku msa ting3..dy ckap :haiii!! dkt aku..aku gelak..zul nmpk dy tgok (S)..aku gelak..ahahaha..first time td dy sembang aku dkt sklh..sblum ny senyum2 ja..tp pelik mcm mna dy tau aku duk dkt situ..?? * magic..k baii

# homework tgh menunggu aku..06:03ptg

Tiada ulasan: