Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

02 Mac 2012

PLEASE give me a lot of time |:

 
Dear blog ,

Aku bersyukur krna aku masih brnyawa lg.. (: aku belajar mengenal erti kehidupan scara prlahan2,,kdg2 sgt mnyakitkn..
Bahawasanya hidup bukan sahaja berteman suka dan bahagia.  Tetapi di corak hampa dan air mata.  Maka, aku mengenal erti sabar dan belajar tersenyum walaupun perit terus menerus menagih hiba..aku penat sgt2..klau bleh aku xnk fikir apa2 lgsung! Buat org2 yg aku syg slagi aku masih brnyawa..aku sungguh xprlukn SUMPAH!! semua 2..bg aku kita hnya merancang.tuhan yg menentukn..apa guna main sumpah jika Allah xizinkn...? Buang tenaga right?? Berserah kpd Allah ats apa yg jd ny..Tolonglah fhm,,give me time..utk aku terima semua ny..tau sbb apa aku prlukn msa..sbb aku dh patah hati dgn sikap hg..cukup mnyakitkn..bkn 2 ja..mula2 cita kesedihan dkt aku..fine aku dgr..aku cuba bg semangat balik pd hg..dgn harapan hg xkn sedih lg..tp apabila aku trbukak wall hg..tgok2 rmai yg kakak2 nasihatkn hg..*MEREKA LEBIH LAYAK DRPD AKU..memang aku kecewa..aku igt hg dh cita dkt aku..hg dh rsa ok..rupa2nya..still xok..mksudnya..siapalah aku ny..aku org biasa..kata2 pun biasa..ayt aku xpower..tp aku ikhlas mnyatakn..sbenarnya aku xmarah,,xsedih,,tp aku kecewa!
klau rsa nk cita dgn org lain..xpyh cita dkt aku ok? bkn aku xnk dgr atau xlarat nk dgr..tgok eh..hg cita dkt aku,,then esok lusa hg cita dkt org lain..abs aku ny apa??  aku xmrh sikit pun hg nk pggil depa akak or depa sruh pggil or whatever..tp masalahnya..hg 2..dh lah crita dkt aku then cerita dkt org lain..xcukup lagi psal yg dulu..cukuplah!! aku dh penat..penat sgt..suka hati hg lah.. *HAK INDUVIDU..utk meredakn hati masing2..xnk tension sbb aku pun nk exam..better we use "aku,hg or  whatever" *PLEASE!! NO NEED TO CALL ME AKK OR KAK MIRA..and i no need to call you "dik/adik/adit anymore" |:  to you Aina Kama sya akn tunaikn prmintaan awk buat kali terakhir.. sya xkn tinggal awk..tp tlg jgn pggil sya lg dgn kata akk..2 ja yg sya minta..sya dh xheran klau ada seseorg akk 2 wall to wall dgn awk dh? sya tahu memang agk biadap..tp ny lah cara utk sya rsa xkecewa..utk diri sya dan awk |: klau awk setuju IM sya..klau awk xsetuju..LUPAKN sya utk kali terakhir..lagi satu..sya xnk awk ckp psal mati..contohnya "until i die" sya dh lama tau awk sakit..tp tolonglah ny utk keadilan..semua org akn mati..sya cukup mnyampah guna ayt 2..aku ada mcj adk agkt aku..yg lagi satu..aku tnya dy..tba2 dy mrh..dy cm luahkn sesuatu dkt aku..aku mcj dy..aku try ckp elok2..aku kesian dy..mybe dy xtau nk cita dkt spa..so akulh satu2nya tmpt luahkn perasaan..then lama jgk mcj..smpai aku hg..dy minta maaf sbb trkasar bhsa..aku ckp..xpa..akk fhm apa yg adk rsa..setakat mna akk bleh tlg akk tlg ok.. (: ptg ny aku nk date ^-^ yeah...shahrilllll forever..esok sklh..xpa balik kul 12..then ptg aku nk keluar p jln..ahaha..xmau fikir mslh..nnti serabut..! k baii


You never know what you have until you lose it, and once you lose it, you can never get it back.

Tiada ulasan: