Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

04 Mac 2012

esok exam !



Dear blog ,

smlm aku baru beli bku dkt taiping..lepas mkn dkt laketown terus p sarang kedai buku..kebykknnya cina..melayu kurang..tp memang ada lah..byk gila buku..klau boleh aku nk semua..yg dpt aku beli smlm..biologi,kimia dgn add math..biologi aku ambik yg mahal pnya RM20 form4 only..memang cntik buku 2..siap balut dlm plastik aku ambik..info dlm 2 pun jelas aku nk fhm..nk byg pun senang..nk pinjam..?
aku bkn kedekut tp aku syg nk bg pjm dkt org ..nnti depa xreti jga..sorry aku bkn pusat sumber nk pjm2..p lah pusat sumber sklh 2 byk buku ohhh,,ok esok aku exam paper p.islam,math biasa,bm,bi..wish me luck..klau aku gagal math..alamak kena turun kelas..! mamposss!! k baii

# smbil buat homework..kita mcj dgn org trsyg..lalala


Tiada ulasan: