Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

16 Mac 2012

finish...

 

Dear blog,

hari ny penat semacam aku..smlm nasib memang malang..jari aku trguris kaca..even aku nk ambik besen dkt sinki..then mcm mna tah mgkuk 2 terjatuh!! alammmmaakk!! mampus aku kena marah..ayh aku dgr trus tgok..aku buat muka xbrsalah dgn brkata "dh nk jatuh,dy jatuh lah ?" ayh aku diam..aku terus kutip satu persatu..sampai dkt tong smpam..nk letak dlm plastik..tba2 aku trbelek mgkuk kaca td..adk aku tegur!
tnpa aku perasan..jari aku trguris dkt serrpihan tersebut..wahhhhhh,,darah meleleh laju...adk aku suruh cuci..aku xnk..sbb sakit!!! then adk aku pksa..ahhhhhh!!! darah masih mngalir..adk aku ckp..kena bg brhenti ny weh!?..aku diam..then terus dy balut jari kecilku!! ==" aku mintak dkt dy "nk milo ais satu?..skrg erk..terima kasih!" 

Nasib baik biskut buatan aku pg td sudah siap..sbenarnya aku buat utk boyperen aku..ahaha..sedap 2..
aku xcilok dkt kedai..100% buatan aku..tnpa bantuan org..akhirnya aku berjaya yeahhh!!


Aku dh rasa sikit dgn adk aku..memey sedap!! petang ny aku bg boyperen aku rsa..apa reaksi dy..ptg ny jgk aku nk keluar mkn dgn dy...esok nk p bercuti then terus balik kmpung..keja sklh aku xusik lg..memang aku cari nahas! xpa..mlm ny aku packing homework..nk bwk balik kmpung..org bercuti aku buat keja sklh..cukuplah setakat ny..k baii


betapa byknya mcj boyperen aku hntar dkt aku..ahaha..
mybe aku akn sunyi tnpa mcj2 dy..

# 01:32 ptg..nk p brsiap..




Tiada ulasan: