Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

16 Mac 2012

menanti sebuah harapan yg xpsti.

 

  • JANGAN BAGI AKU HARAPAN KALAU KAU TAU HARAPAN TU TAKKAN SAMPAI KAT TANGAN AKU BALIK . BENCI SANGAT SANGAT SAMPAI AKU MATI  

  • Jangan pernah bagi harapan sedangkan lu orang hanya berniat bermain dengan hati dan jiwanya
Khas buat kaum Adam ,

Hari ny seriusly..aku betul2 kecewa dgn sikap dy..hisy!! geram rsa mcm nk tumbok pun ada..aku bnci la org yg suka bg harapan dkt aku ny..feduppp!! tau x..tmbh2 lg kaum llaki ny..holiday aku dibatalkn disbbkn family spupu aku..ok rsa sedih..then date aku trbatal jgk sbb dy xlayan aku sepatutnya..wahh hebat erk kaum adam ny..knpa buat aku mcm ny setelah aku mula mgharap, kecewa tau x? so mak aku ajak g laketown..aku ckp tgok lah dulu..malas nk p..xmood dh..tgok phone..sorrylah..memang aku akn pgkah dy habis2san..sbb aku memang rsa sakit sgt hati aku..ok bayangkn lah erk..aku semangat betul nk date dgn dy ptg td..then aku tggu mcj dy smpai aku tertido masa 2 kul 5ptg..5:30ptg baru mcj aku..aku xkp..xnk p sbb dh lmbt..dy ckp blum lmbt lg..ok fine..dgn air mata aku p jgk..smpai ja dpn kedai dy..aku tggu mcm tggul kayu!! bg tau spa yg xsakit hati..dh lah depan usha kerek..memang mintak penampak dkt aku!! dok markah2!..markah apa..!!!
xpuas hati ckp..then dy suruh aku duduk..then dy blah..what the.............! shit lah..tggai aku sorang2..igt aku apa weh?? arnab hg ka..tggu lagi..aku start moto blah mcm 2 ja..trus off handfon..memanh aku tgh HHHHHHHOOOOTTTTTTT TAHAP GABANNNN!! trus aku p rmh sahabat aku..hanis..aku ajak kak ieka dgn hanis p ronda2 sbb hati aku tgh hot..ok depa bwk aku p ronda2 smpai lenguh tgn aku..smpai rmh hanis..ada kwn abg2 dy..malu dowhhh..depa nk kenai aku..tp hanis ckp "ny ank tauke pnya!" depa blas balik..peduli apa aku..aku pun tauke jgk..ahaha..malas aku nk layan...aku xsgka jd mcm ny hari ny..anyway,,kita merancang tuhan menentukan..k baii

KENAPA BUAT AKU MCM NY?
APA SALAH AKU..

# tgh kecewa..buat kerja sklh dgn iringan air mata dok jatuh )): 

Tiada ulasan: