Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

03 Mac 2012

minggu kekecewaan ):


Dear blog ,

Hari ny dan smlm..sejujurnya..hati aku memang dh patah remuk! Ya Allah,sesungguhnya aku dh xsanggup utk jalani hdp ny sorang2..rintangannya trlalu mncabar..Bila engkau akn mnjemput aku?
Mujurlah ketika aku sedih dan kecewa insan brnama shahril ada di sisi aku..dy lah semangat aku utk 
aku hadapi semua ny..klau ada adk aku dkt sini..dh lama aku pinjam bahu dy utk menangis sepuas hati aku..smpai aku lega! tp skrg adk aku duk asrama.. klau aku nangis pun dkt bantal..smpai aku rsa puas!!
Tdi aku call mksu aku..aku ckp aku rindu dy..bila dy nk balik..? then mksu ckp..akk jgn buat prkara2 xelok..klau ada apa2 call ja acu..tggu acu balik nnti..yg aku rsa skrg..aku xlapar..aku xlalu nk mkn apa2..bg lah coklat pun KECUALI klau yg bg 2 shahril..aku mkn..sbb errr ==' aku syg dy,dy syg aku ?
Famili aku dh xsygkn aku lg..kemana harus aku bawa diri ny?? aku takut dkt luar 2 klau ada org cuba buat jahat dkt aku..aku takut!! Ya,allah berilh aku petunjuk..kuatkn diri aku utk menangung semua ny ):

Untuk family tersayang (:
Akak tahu akk bkn ank yg baik..maafkn akk klau apa yg mak dgn abh nk selama ny akk xmmpu nk bg..akk sedar siapa akk..akk ny cuma menunpang sja..knpa nasib mak dgn abh malang sgt dpt ank seperti akk..yg suka mnyusahkn?? Setiap hari akk cuba jd ank yg baik,kakak kpd adk yg baik..malngnya~~~ hampa sgt kn? mak klau akk keja akk xmintak duit mak dgn abh..skrg akk xkeja lg..mcm mna akk nk cari duit yg halal 2.Nnti first time akk keja..duit gaji 2 mak ambiklah bulan2..akk ikhlas..walaupun masa 2 akk nk guna sesgt duit..mak akk nk beli buku..bleh mak tlg hulurkn duit x..sbb minggu dpn akk dh exam..akk xnk gagal sbb tension fikirkn famili ny..akk tahu dari dulu lg..mak xbleh terima akk..mak benci sgt dgn akk kn ? Walaupun mak bnci,,xprnh sesaat pun akk bnci dgn mak..akk syg mak..akk cuma xnk jd ank derhaka..2 ja..tiap kali akk sembhyg akk doa utk famili kita..akk syg famili kita.. <3

Untuk aina kama (=
Dari hujung rambut sehingga hujung kuku kaki aku mintak maaf..maaf sbb aku xmmpu utk jd yg trbaik.. 

Tiada ulasan: