Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

23 April 2013

TUESDAY HAPPYNESS.


Hari ni pkul 07:30pg aku dengan aziera dh terpacak dekat pintu utama gate sekolah..biasalah aku teman dia sja buat syok..bahagiakn hati yg berduka..kebetulan xdak spa yg bertugas jd giea kna bertugas dgn aku teman..hahaha
TIBA-tiba tnpa diduga aril dtg lmbt eh? sbb mto di park kt belakang kedai pkcik bahar0m??
hmm..aku sedih aku termenung..
ada seorg bdk lelaki adk hanis,amer nma dia.. 'tggu shahril ehhh? ;)"
aku senyum "ha'ah..ceh wahh ahaha"
mgkin dia xtau yg aku dgn shahril dh clash..hmm
aku ckp kt giea "wehh piss!! aku nk mnyorok kt mna weh??nnti dia dtg? aaaa kt belakang kereta ckgu lahh?? ok x"
giea kata "xpyh lahh hg tegur dia dh lahh..duk ja kt sini.."
aku terpandang seorg llaki yg aku syg smpai skrg..dia kelihat serabut pun ada..
hmmm..knpa aril?? lantas utk gembirakn hati aku tegur as prefect"
"knpa dtg lmbat?? nnti dtg awal tau"
dia jawab akhirnya
"bangun lewat la.."
lepas 2 dia tgok aku lama,aku tgok mata dia.. :) ya allah aku trlalu rindukn dia.
"i want to meet u today..after school?"
cehh wahh speakkk xtahan 2...ohh aku ckp 
"i want to meet u too :) *alamak tersasul plk dh..! at??"
dia ckp "tepung?'
aku pelik.
"tepung ka kampung?"
last2 dia ckp kt depan rmh aku ja lah..dlm hati aku "knpa dia nk jumpa aku??"

SEBAB PAGI TD DEKAT PARKING MOTO AKU JUMPA LIANA
kawan sekelas dia..
AKU:wehh shahril mcm mna?
LIANA:dia ok ja tp dia serabut dgn kerja dgn sekolah.
AKU:dia bencikan aku?
LIANA:tak,dia sygkn hg lg..semlm hg balik kn? kami msa 2 ada kt mkmal sains..dia ckp "eh hg kenal x bunyi enjin mto spa 2" fizi balas "bekas hg hahah" begang ja shahril..
**dia cam bunyi enjin mto aku rupanya..padahal aku sendiri xcam bunyi enjin mto aku mcm mna.
tp klau mto dia aku cepat cam dari jauh!!
AKU:aku balik awal smlm sbb aku xlarat sakit..sejak aku putus dgn dia hari2 aku nngis..hmm
LIANA:2 la smlm sir rizal bg tau shahril yg hg sakit..aku rsa sir tau kowt psal hampa..sbb semlm shahril tolong sir kt padang..lps 2 dia tnya aku hg sakit apa? mna lah aku tau hg sakit apa..
AKU:malunya aku..alamak hahaha..

lepas 2 semlm dia ada tanya umy dia cari aku..wahh care jgk dekat aku walaupun dh clash..yess
my crush my future my admire NOT MY EX fullstop

HARI ini period pain aku memang memalukn sbb bocor teruk kowt kena baju kna mto kna kerusi..
bencinya aku..sakitnya allah ja yg tahu..januh aku p basuh..balik sklh basuh lg..xsempat nk lari 8oom mgkin esok kowt sbb td hujan jd acara aku 800m dan 1500m..
fuuyooooo!! nnti hari sukan aku masuk 4x200m ok memang gila :)
aku happy hari ini sbb aku dpt tgur dia ehh masih bajet aku ni awek dia plk..ok aku perasaann!!

ESOK kat sekolah ada Teknik Menjawab bahasa melayu..td kelas dia kt dewan..cehhh2..
number bertuah aku 5001 cantikkk!!

ANDAI kata aku masih kapel dgn dia sekarg 1tahun 5bulan dh..
awk sya xkn lupa tarikh ni..terima kasih..sya masih sygkn awk sejujurnya sya masih menunggu awk..tp sekarang kami dh status SINGLE.ok sadlife.

AKU REDHA.AKU PASRAH.

Tiada ulasan: