Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

22 April 2013

MONDAY SADNESS.

ASSALAMMUALAIKUM,


Aku ingat aku xkena jd MC td kt tapak perhimpunan tp si fazrul p panggil aku dkt berada kacau betul org tgh layan perasaan!! sejujurnya aku masih lg kecewa dan bersedih dgn apa yg dh berlaku..terlalu pahit utk ditelan tp aku kena telan jgk..
mula2 pg 2 aku xnngis lg tp bila kwn aku giea nngis tertekan jgk mnyebabkn kami rsa kami ni dh gila.."hidup bahagia" padahal tgh syok2 aku gelak aku termenangis teresak2..entah knpa padahal aku bergembira kan..? sejak dia pergi dari hidup aku..aku jd tekanan perasaan sikit..byk termenung..byk diam bila kwn2 aku xdak..aku sedih ya allah..


hari ni jgk aku period pain memang sakit ahh!! terpksa tahan..tp aku xboleh nngis dh..jd aku mintak balik awal sbb aku xnk duk kt sklh lama aku lapar nk mkn nk ambik ubt..
hari ini jgk ada pertandingan drama aku trpksa sorry to giea lakonan sbg arkitek aku xdtg..
hari ni jgk ada larian 400meter aduhhh sorry ckgu sya xboleh kaki saya lenguh badan saya sakit..
choral speaking pun aku xprgi..
kelas math pun aku xprgi..
Aku dh deaktif akuan fb aku utk entah lah beberapa hari atau selamanya..biar ja lah..malas aku nk tgok dh..semlm aku chat dlu sja nk tgur dgn harapan dia reply tp aku silap byk dia cuma tgok dan buat xtau..
 "assalammualaikum ;') "
sungguh benci awk dkt sya kn?? smpai hati awk..sya nk brkawan pun awk dh xsudi..kita putus sbg bercinta bkn sebuah kwn..memang salah sya putus tnpa berbincang dgn awk..tp awk xreply pun..
sya kecewa dgn awk..td sya terusha awk smbil jalan malangnya nasib sya awk xtngok sya dah..
sbb 2 sya xnk jumpa awk lg..xnk muncul dlm hidup awk lg..dan sya berputus asa awk xsudi berkwn dgn saya rupanya..baiklah,,awk sya akn pergi..sya tetap mencintai awk sperti biasa.


Sebenarnya aku ni AILUROPHOBIA penyakit takut kucing..bila kucing dtg aku terus cabut p tempat lain..dlu aku xtakut skrg aku dh jd takut jgan kata nk dekat jauh pun aku dh lari litang pukang!! comel ka x mahal ka x aku tetap takut tapi aku ada kwn yg gilakan kucing..
pantang jumpa kucing msti syok sndiri..hmmm'..itulah kelemahan aku..




Tiada ulasan: