Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

20 April 2013

aku rindu dia.

ASSALAMUALAIKUM,

Dear blog,



Sejujuenya aku tidak boleh menerima insan baru dlm hidupku kerana aku tidak yakin dgn keikhlasannya.. 
Aku rela bersendiri dari terluka.. Aku rela hari-hari menangis..aku menangis bkn sbb cinta yg berlalu prgi tp sbb bayangan dia yg belum berlalu pergi..aku terlalu rindukan dia ya allah!! adakah dia mmpunyai rsa yg sma..
aku sygkn dia lg aku xboleh lupa walauapapun yg terjadi..

Bila aku terbuka mata bagun drpd tido terus aku hati aku berkata 

"aku telah kehilangan seseorg yg aku syg"

ya dialah..aku trus solat subuh dan aku nk tdo balik sbb aku xkuat lg..bangkit drpd tdo aku cari satu surat dan bju yg dia bagi..aku duduk dia pintu aku menangis..bengkak mata aku..hari ke-4 aku masih menangis memang teruk!! aku xpernah nngis lama2 mgkin ambik masa yg lama..atau mgkin adku terus jd pendiam xbising mcm dlu..
xperamah mcm dlu..biarlah org nk kata apa pun asalkn aku xkacau hidup org..aku dlm hdup aku.. :'(

Semalam dia online tba2 hati aku jd seronok gila!!! yeay dia online!! tp scara tba2 aku teringat aku dgn dia dh xdak apa2..menangis lg aku..dia on dlm 5minit lepas 2 dia off balik..ya allah.................................aku jd mcm dh xterurus..
aku klau boleh xnk tunjuk dpn org yg aku ni tgh menangis tp aku xboleh kawal aku xkuat!!

apa lah yg awk tgh buat skrg?awk sihat?awk ok x? awkkk...sya xok..hari khamis jari sya terkapit kt tingkap,jumaat jari sya terperecik minyak masa,sabtu plk sya demam ni..esok?? mgkin sya dh xda kt dunia ni.. :'(
awk sya masih menangis lg..

i miss you so much !!

tulus  ingatan,
shamirafarina.
12:31 tgh hari

Tiada ulasan: