Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

19 April 2013

AKU MASIH MENANGISI LAGI.

17 ARIL 2013
03:39 petang
RABU.

Tarikh,waktu,hari aku telah diputuskn memang awk dh buang semua 2..tp mmpu ka awk buang semua kenangan kita? awak tau xsya smpai skrg xpercaya yg status kita SINGLE ya allah..awk tau xkesedihan sya xberlalu pergi lg sedangkn awk dh berlalu pergi dh hidup saya..dh 2malam sya menangis..bkn sya xboleh nk terima tp sya belum bersedia nk terima..awk pergi dari hidup sya tnpa meninggal pesanan? saya xtahu sma ada awk sygkn saya/bencikn sya/rindukn sya/melupakn sya..sya terfikir mcm nk pindah sklh,mgkin itu lebih baik bkn sya mmbenci atau nk melupakn awk tp sya xmmpu nk hidup dlm setiap kenangan kita cipta..sya dh cuba usaha pelbagai cara nmun xberjaya..ya allah :'(

awk,
kata2 awk masih kedengaran di teliga ni..
awk sya menangis lg ni..sya xmmpu sya rsa baik sya mat drpd tanggung perasaan ni..sbb xdak spa yg boleh hilangkn kesedihan sya lg..awk..sya terlalu rindukn awk..klau dulu wktu mlm awk wish 

"gud nite muuahhh i love u so much syg2 sgt cinta..jgn tdo lmbat.."

skrg hanya air mata yg menemani sya..separuh drpd jasad sya dh mati..sya xkuat mcm awk kenal sya dlu..sya xtau knpa dgn hidup sya ni..sya mcm dh xreti nk uruskn diri sbb sya xkuat sya masih berada dh kesedihan..org lain senang cakap "kuat!!" tp diaorg xrsa mcm mna perasaan sya..klau dulu sya luahkn isi hati sya kt awk..skrg sya luahkn isi hati sya dh blog ni..semua dh berubh awk..

memang cepat masa berlalu pergi tp perasaan sya masih disitu..
awk..sya xkn lupakn awk sbb sya xmmpu utk melupakn awk..
hari rabu 2 semua hari terakhir kita bercakap,berjumpa,senyum..
ya allah tolong laa aku!!!!!!!!!!! nasihat la apa pun aku tetap bersedih itu yg pasti mgkin ia akn mengambil wktu yg sgt pjg utk aku kembali gembira mcm dlu..


Telahku lalui
Telahku lukai
Dibuai mimpi-mimpi
Mengasyikkan imarahku

Semua yang sempurna
Hanyalah dimata
Tangisanmu berbisik
Ku sendiri

Izinkan diriku
Lenyapkan segala
Namun ku tak terdaya
Melupakan segalanya

Kini ku sendiri
Hilang segala cinta
Sebuah realiti
Bernokhtah di sini


Andai kata apa2 yg berlaku dkt sya..sya memohon sejuta kemaafan.

"Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu"

TULUS INGATAN,
SHAMIRAFARINA.
05:41 ptg

Tiada ulasan: