Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

24 April 2013

MEETS.

Assalammualaikum,

Hari ni ada teknik menjawab BM so far memang best tp kwn2 aqku blurr ada yg lapaq ada yg mengantuk ada yg kepit kuku..mcm2 depa ni..dlm pkul berapa entah aku terasa mcm dia dh tggu kt astaka kesian klau aku xp sbb dia dh kata nk jumpa semlm tp hujan memang dia dtg kowt cari aku kt rmh..alaamakk aku suka menyusahkan dia dri mula lg..im so sorry !! lepas 2 aku ajaq dia naik kelas sbb aku xnk org mencurigakn kami atau apa-apa..dia duduk kt tmpt bekang meja aku..aku duk berjarak..

Aku cerita segalanya dri mula putus smpai skrg..msa aku tngah syok cerita aku termenangis..dia tgok.........aku lap air mata dia sedih kowt mcm nk nangis jugak sbb mata dia pun dh berair..
dia ckp dia akn tggu aku...dia masih sygkn aku..dia tnya knpa aku block dia kt fb..aku ckp aku cuma diaktif akuan sbb aku dh putus asa berharap dia reply hari 2..aku ckp "rindu lah 2 stalk wall aku /nk tgok gmbr aku..haha" mcm xbiasa acah2..aku smbang pasal buang relay kt fb..mcm2..

aku ckp klau rsa nk cari lain xpa lah..aku xkisah aku tau slah aku sbb putus tnpa brbincang dgn dia..
maafkn aku..dia kata xpa dia fhm sbb masing2 ada target sndri xpa lah..aku rindukn dia..sembang2 semua then dia kena balik kelas sbb ada kelas yg aku plk ada acara padang..larian hmm..

msa aku nk bye dia dia ckp "imissu" aku balas yg 2 ja dia dh lupa kowt ;( dia buat mimit mulut "iloveu' yeaaaaaaaaaaaahhh!! sukanya..masa last aku trtngok dia nk p parking mto aku pggil
"shahril!! bye..........*lambai tangan.." dia reply balik *lambai tangan byk kali..cehh suka lah 2..
walaupun kami cuma kawan tp 2 la perasaan syg,cinta,suka tetap ada..


TERIMA KASIH UNTUK SENYUMAN MU :)
SENYUMAN IKHLAS,
SHAMIRAFARINA.
09:00mlm.

Tiada ulasan: