Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

02 Julai 2012

where i ? sweet memory :)


Dear Blog,

lama aku xupdate blog,bkn sbb malas tp aku sibuk sgt dgn aktiviti harian aku yg semakin mncabar..28/06/2012 masa 2 hari sukan dkt sklh aku..hias rumah kuning,pbsm semua aku yg kena uruskan..pg 2 kena tlg ckgu hantar milo&meegi utk beberapa org ckgu..penat tp seronok..aku balik pkul 07:00ptg msa sukan hari 2..sblum balik aku tgkap gmbr dgn dia..nk tgok?


any komen? dia lah yg aku crita selama ni..aku syg ohh dkt dia..smpai mati pun blum tentu aku akn dpt melupakn dia..ada byk lg gmbr aku dgn dia..tp ni nmpk paling sweet..sempat lg kn? wktu 2 semua org dh balik tinggal beberapa org ja lg..esoknya plk 29/06/2012 aku pergi kem komsas ting4 dkt SMKA KERIAN..aku dpt ramai kwn..semua kpala gila mcm aku..aku tido dlm dorm7 mcm org duk asarama 2..best sgt..mlm first 2 aku tido awl..mlm kedua aku mnyanyi satu bilik..aku mngacau depa..syok sgt..aku rindu dgn kwn2 baru..

masa aku dkt kem 2..rasa mcm ada org nk ngorat aku tp takut2..sbb aku bkn tgok llaki sgt pun melainkn klau ada bnda penting..ramai lah jugak..kebetulan ada muka sma dgn ex aku Azli dkt sna..benci betul la..bila aku dh lupakn dia bayangan dia pulak mghantui aku tp aku tau syg aku xkn prnah berubh utk org dlm gmbr ats 2..sepadan x kami..? :)) ada bdk llaki pggil aku "syemmm,,shamira!!!" aku tgok belakang xda pun..ok aku buat xtau..klau ada pun apa bkn masalah aku..msa hari terakhir 01/07/2012 semua kwn2 dorm aku dh balik tnggal aku,rabiatul,aziera..weehhh awalnya hampa balik xsempat kita nk jumpa buat lawak2..msa aku dlm kereta ckgu rodziah aku trperasan ada org "bye2" dkt aku then aku "bye2 balik" dia smabung "bye2 dgn sebuah snyuman" kami kwn ok xlebih mna2 pun..aku rsa dia bdk sklah 2 jgk..

XPA,klau ada umo yg panjang kita bleh jumpa lg..jgn sedih2..ada rezeki INSYA-ALLAH.
tegur lah aku jika aku xperasan..2mlm xmsj org 2..mlm semlm aku msj smpai 1pg..ahaha..bila hanfon dia tgn aku lupa utk tido..tp bila hanfon ditinggalkn cepat ja tdo aku ni..dia ckp 2hari xmsj dia rindu..dia harap aku msj dia,tp msj lain pulak yg masuk..ahaha..lawaknya..kesian dia..nasib baik aku bawak bantal peluk bleh tido lena klau xgerenti xbleh tido pnya..nnti klau ada kem mna2 aku bwk hanfon..ok..aku xnk xbwk dh susah nk tgkap gmbr..buat kenangan..arrrggghh frust gmbr dkt kem xjumpa2 lagi..BYK gila kenangan dkt sna walaupun 3hari 2malam..teater PELAYARAN YG PENUH PERISTIWA mnjdi JOHAN..!! yeahhhh group kami menang..hebat x aku berlakon? k aku perasan skjp pdahal jd dayang ja pun..

klau nk buat kem apa2 ckp dkt aku ok..aku on ja..lampu HIJAU..sblum terlupa aku nk ucapkan terima kasih ats komen2 positif yg anda berikan pda artikel arwah kwn aku syafiq..terima kasih followers tnpa anda siapalah sya..skrg aku tgh sibuk mmbuat sesuatu utk diri aku..nnti klau dh siapa aku bwk masuk gmbr 2..
ok baiii..
I WILL MISS YOU,KWN!!

#i wait for 28 july this month ((:

Tiada ulasan: