Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving - Albert Einstein

07 Julai 2012

Call Free!




Dear blog,

Hai followers! miss me..yeah,i miss all of you..im too busy with my school..Hari ni pun rsa rajin nk update padahal homework xsiap lg tp aku dh buat2 siap..fizik already finish! best oh buat nota fizik penuh dgn lukis buku nota aku ni nk masuk buku ketiga..ahaha..memang aku suka gila bab melukis2 ni tp xla cntik dan kemasss..

YOU,,know what? aku bhagia sgt dpt jd pengawas sekolah..ramai ohh yg puji aku comell..tp secomel2 aku,,aku ada masa garang mcm singa!! 2 time mngamuk shja..ada bila tah..aku buat rondaan dkt blok B then ada kelas hujung ni dia ckp 'akk comelll lah!'
"trima kasih (:'" then msa aku nk p toilet blok D adk agkt aku haikal pggil naik kelas dia..so aku duk depan mata dia..mata dia merah mcm nk menangis tp dia still cover dpn aku! 
"akk,klau sya ada buat salah dkt akk,sya mintak maaf..klau sya balik sklh ni sya dh xda lg sya mintk maaf!"  aku ckp elok2 dkt dia.."adk xpyh pergi mna2..duk belajar rajin2 ja..adk xada buat slh apa2 pun..klau ada pun akk dh sedia maafkn (:" last2 aku pujuk2 akhirnya dia senyum jgk..

masa dia ckp yg dia xada lepas ni air mata aku mcm nk jatuh..aku syg ohh dkt dia..bila jumpa msti tegur..hubungan kami terbatas sbb dia llaki aku perempuan xkn dia nk peluk aku kn? boyperen aku xpernah buat lg..cukuplah skadar aku ckp aku betul2 sygkn dia sbg adk aku..terima kasih,haikal..

HARI,,NI AKU DPT CALL  free ohhh memang aku bergayut tnpa henti..asyik2 call boyperen smpai dia nk ajaq mesej ja..haha..bankkrap aku klau nk sruh call hari2..tp aku bahagia sgt hari ni entah lah tba2..mlm ni aku nk nyanyi utk dia lagu 'cinta terakhir'.. kbaiii stroy xmenarik sorry!

#Ibaratkalah kehilangan cinta itu seumpama hilangnya cincin permata di lautan luas yang tiada bertepi dan harus dilupakan.

Tiada ulasan: